Das het probleem.... ik ook! Vind het zoooo moeilijk...! Eigenlijk.... Wat een leuke ideeën meiden! Pff... dacht ook al.. al we het pas bij 12 weken gaan vertellen dan komt sinterklaas ook bijna.. dus dacht miss daar iets mee verzinnen ofzo...! Zo van wij hebben al cadeautje van de sint ofzoiets... weet nog niet precies..! Maar zo'n ehbo koffertje lijkt me ook grappig..! En zo'n lijstje ook wel.. en cupcakes ook! Denk dak momenteel alles geweldig vind haha... zolang ik het maar mag rondschreeuwen..!! En HELMA.... GEFELICITEERD MEID!! Hoe lang ben je al dan? Gezien je ernstig lange cyclus in de onderschrift...!!
Oeeee, in een sinterklaasgedicht! Dat lijkt me echt cool om te schrijven... Helma, wat geweldig! Gefeliciteerd! Dat geeft me een beetje hoop...
Beertje: k denk dat we rond 4 a 5 weken zwanger zijn. K had rond 7 september heel licht bloedverlies en de zwangerschapstest van afgelopen dinsdag was knap positief!!!! Volgende week ga k een afspraak maken met verloskundige. Best spannend!!! Heb het al wel aan familie beetje verteld, reageerde allemaal heel positief!!!
Heej meiden, het wordt hier een stuk rustiger met al die zwangere dames. Moest in het begin veel bijlezen, nu niet meer! Klinkt misschien gek, heb net mn ei gehad, maar het idee dat het raak is deze maand. Weet niet waarom, mn gevoel zegt dit en onderin mn buik voelt het al anders. (zal vast nog niet kunnen, maar goed) Ik wil me er ook niet op vastpinnen, maar best lastig. Pff, hoop dat de komende 2 weken snel voorbij zijn! Lijkt nog zo lang te duren..
Alle meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD!!! Bij mij word het ook best spannend ben de afgelopen 2 dagen heel misselijk geweest. Een ander gevoel in de buik dan dat ik kende van het ongi worden, misschien een voorteken? Mijn nod is woensdag dus ik moet nog even geduld hebben. Mijn zus is op dit moment ook zwanger ongeveer 9 weken en ik zou het zo leuk vinden om alles samen met haar te beleven. (voor haar de 2e)
Helma gefeliciteerd !!! super voor je !!!! IK heb ook net me eisprong gehad, ben pas bezig voor de 1e ronde, maar heb wel onwijs last van gevoelige borsten..... is dat een teken of? hahah je lichaam maakt je soms echt gek voel allemaal dingen die er misschien wel helemaal niks mee te maken hebben... en had vandaag ook onwijze buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden..... ga ik weer op internet kijken kan dit met de innesteling te maken hebben.... of denk ik te veel hihi Ik ook nog 2 weken wachten pff ben zooo nieuwsgierig.
Meis... vooral in het begin lijken al je ontpil kwaaltjes op zwangerschapssymptomen! Dus of je bent aan het ontpillen.. of je bent zwanger! Maarjah dat weet je pas nadat je een test doet rond je NOD! Succes meis!!
Het is inderdaad vrij rustig hier. Zo langzaamaan raken ze allemaal zwanger... Laat je niet gekmaken hoor nini. Ik raakte in het begin zo in de war van mijn eigen lichaam. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar reken er niet te veel op! Zelf ook wat last van mijn onderbuik en onderrug, maar doordat ik ook met andere lichamelijke klachten klachten krijg door een geblokkeerde enkel, weet ik ook niet meer wat waarbij hoort. Werd ik maar eens een keer ongesteld...(of zwanger mag ook )
jaaa omdat we er bezig mee zijn om zwanger te worden koppel je eigenlijk elk kwaaltje aan een mogelijke zwangerschap omdat je het zo graag wilt maar dat hoeft het niet eens te zijn.. Ben wel sinds augustus al gestopt met de pil.. maar ontpillen kan zo ook een paar maanden duren las ik op internet dus dat zeg niks. We moeten maar geduld hebben haha @beertje1986: Hoe gaat het met jou zwangerschap?? heb je veel last van kwaaltjes?? Leuk hoor!! @liefjoyce: Dan gaan we tuurlijk voor het zwanger zijn he en niet ongesteld hahah
O pfff, ik kom even klagen hoor Voel me zo verrot weer. Elke keer vlagen van misselijkheid. Dit had ik anders echt nooit. Ben altijd al een kneus geweest die van alles en nog wat krijgt, maar misselijkheid eigenlijk nooit. En nu ben ik vrij regelmatig. Vind je het gek dat je dat gaat koppelen aan een mogelijke zwangerschap. Ben nu aan het nadenken welke datum ik mogelijk weer ga testen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Ik denk dat ik 17 oktober nog een keer ga testen... Het zou een stuk makkelijker zijn als ik wist wanneer ik ongesteld moet worden... Zo, ik ben weer klaar met klagen.
@liefjoyce; had ik ook last van.. niet weten wanneer men nod was.. uiteindelijk toch ongi geworden.. maar nu weet ik tenminste wanneer mijn nod is Hoop voor jou dat het raak is meid! @ninnii.. spannend meid.. hoop dat het snel raak is succes dames ^^
@liefjoyce.. ik weet het niet meisje.. ik vermoed 40 dagen cyclus.. we waren er niet op aan het letten, het zal wel komen.. ik dacht jammer genoeg echt dat het raak was.. maar op een dag kreeg ik gevoelige borsten en daar was m'n ongi.. ik zei bij mezelf ik test op 8/10 maar op 3/10 kwamen ze weeral door en het zou wel kunnen kloppen met cyclus.. dus.. proberen niet TE veel aan te denken.. ik weet het MOEILIJK.. maar ik probeer zelf nu wat minder op het forum te zitten maak mezelf nogal gek Ik hoop voor jou dat het wel raak is meid! Succes.. Grts Kiana ^^
Hey ik doe heel erg mijn best om er niet op te letten en ik denk ook eigenlijk niet dat ik nu zwanger ben, maar het probleem is dat ik me zo beroerd voel. Ik ben half augustus gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geworden. Dat en de misselijkheid, maakt me gewoon gek. Op de momenten dat ik me goed voel ben ik er helemaal niet zo mee bezig. Ik hoef niet meteen al zwanger te zijn, ik zou alleen wel graag weten dat mijn lichaam werkt zoals het zou moeten werken...
joyce, komt allemaal door het ontpillen. Je lichaam moet heel erg wennen aan de nieuwe situatie. Laat je eigen niet gek maken. Wat je ook kan doen is naar de dokter gaan, die kan ook alles verklaren.
Pfff....wat duurt wachten lang !! Gelukkig "redelijk" wat dingen aan m'n hoofd die me bezighouden. Het lijkt wel of iedereen zwanger is. Overal waar ik ga of sta zie ik zwangere mensen. Helemaal geweldig voor hun maar ik wil ook.... Hebben jullie dat ook? Geduld is een zuiver zaak