Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Bolletje86: haha heel herkenbaar. In mijn omgeving ook steeds meer zwangere ben soms best stiekem jaloers hihi.. maar tis juist omdat je er nu zo mee bezig bent dat het opvalt.
    21 oktober heb ik mijn nod... spannend... kan alle kanten op gaan.. geduld hebben is zeker een zuivere zaak alleen zoooo lastig soms :$

2. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Idd heel herkenbaar! Ik zit nu op een punt dat er maarliefst 11 vrouwen in mijn omgeving zwanger zijn (vriendinnen, zusjes, collega's)... Ik hoop echt dat het deze maand gelukt is, maar denk dat we 'te vroeg gepiekt' hebben. Heb geen kwaaltjes of iets dergelijks. Vanaf afgelopen zondag heel soms een beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar mijn NOD is pas zondag, dus ben benieuwd... Hopelijk voor ons 'overblijvers' ook snel goed nieuws :)

3. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie inderdaad wel een hoop zwangeren in mijn omgeving. Ben niet echt jaloers, want ik gun het ze van harte en wij zijn ook niet zo heel lang bezig. Maar natuurlijk denk ik ook : oh was ik ook maar zwanger. Maar blijf er niet heel erg in hangen.
    Voel me sowieso weer wat beter de laatste week en dat scheelt een hoop zeg. Zonder kwaaltjes wordt ik er niet de hele tijd aan herinnerd dat we zwanger willen worden... Gewoon lekker van het leven genieten op die manier.:)
    Wel bizar, want ik was van plan even langs de huisarts te gaan deze week, omdat ik vakantie heb. Maar ja, nu voel ik me weer goed... Moet nog even bedenken of ik alsnog wil gaan, maar dan gewoon voor wat informatie over stoppen met de pil, ongesteldheid en zwanger worden.

4. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Nou meiden ik ben ongesteld geworden... jammer maar helaas op naar pas de 2de ronde !! Kan het nu wel beter uit rekenen, 1e cyclus duurde 33 dagen, 2de nu 29 dagen.... dus loop nu aardig 'netjes'...
    Volgende keer beter !!! Hier nog dames die binnenkort mogen testen?!

5. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen nini, suc6 de volgende ronde!

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Hier wel iets vreemds, had zondag ongesteld moeten worden, maar nog steeds niets... Heb zondag een testje gedaan, maar die was negatief... Misschien te vroeg getest of misschien goed nieuws... Nog even afwachten dus...

7. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    cvo1986: dankje !! Jij gaat voor ronde 3 als ik het goed zie spannend hoor !! ik nu 14 november me verwachte nod hahah we lopen vrij gelijk .. hoop voor je dat het raak is, 3 maal scheepsrecht ;)
    Isa28: oooo spannendddd wie weet is het wel raaak !! maar inprinciepe als je zondag ongesteld had moeten worden en je doet een test dan ben je niet te vroeg.... maar wie weet toch wat te weinig hcg hormoon nog dat kan wel had een vriendinnetje van mij ook.... ik duim voor je en hou ons op de hoogte !!

8. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik hoop het voor je!

Ik ga vrijdag even naar de dokter. Wil toch wel weten wat ik kan verwachten, wat ik kan doen en waar die gekke lichamelijke klachten vandaan komen. En of er iets menstruatie-opwekkends bestaat en wanneer dat eventueel ingezet kan worden... Gewoon even zorgen voor wat meer rust in mijn hoofd...:)

9. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    @liefjoyce: soms is het inderdaad fijn om iemand 'met verstand van zaken' even naar je te laten kijken :) hoop dat het inderdaad wat rust geeft.

Hier nog steeds niet ongesteld... Maar vanochtend weer een test gedaan en weer negatief... Misschien dat mijn cyclus deze keer iets langer is? Ook geen gewoonlijke krampjes, niets... Ben de komende 3 weken voor mijn werk veel in het buitenland, dus ik kan niet even langs de huisarts voor een geruststellend onderzoekje :(

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Haaai meiden,

Ik ben ook helaas ongi geworden vandaag. Ik baal er ontzettend van zeg.... op naar ronde 10 dan maar!

Grts jufaman

11. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen ongi.
    Grappig eigenlijk...jullie willen niet ongi. worden en ik wel ;)
    We hebben besloten om m'n eerste cyclus af te wachten.

Ben nu met dag 35 bezig. Heb wel al redelijk vaak buikkrampen gehad maar heb geen idee waar dat vandaag komt. Jullie ook zo last van gehad? Is dit nou het ontpillen?

@liefjoyce: Voordat wij besloten om zwanger te worden, had ik een hoop twijfels, angsten en vragen. Ik heb toen een afspraak geweest bij een verloskundige voor een kinderwens spreekuur. We hebben een gesprek gehad van ruim een uur en het voelde goed. Belangrijkste is dat we er echt iets aan hebben gehad want we hebben nog niet zo lang geleden besloten om er voor te gaan ;)

Morgen moet ik naar de huisarts. Ga dan wel gelijk aangeven dat wij zwanger willen worden en dat ik niet ongi. ben. Misschien kan hij verklaren.

Hou jullie op de hoogte !

12. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolletje: Ik wil ook graag ongesteld worden hoor! Weten dat alles het doet... Ik heb een lijstje met vragen gemaakt voor de huisarts, maar misschien moeten wij ook eens gaan kijken naar zo'n kinderwensspreekuur. Maar morgen eerst maar eens naar de huisarts. ben wel een beetje zenuwachtig hoor. Voel me nooit zo op mijn gemak bij artsen. Weet niet hoe dat komt.:(

13. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    @liefjoyce: Hoe is het gegaan bij de huisarts? duidelijkheid gekregen? gerustgesteld? Is je partner mee geweest?

Ik heb ook naar de huisarts geweest, wel in eerste instantie voor wat anders, maar heb wel aangegeven dat ik gestopt ben met de pil en dat ik nog steeds wacht op m'n ongi. Dokter wist me niks nieuws te vertellen. Nou ja, hij is iig op hoogte

Verder nog steeds geen nieuws hier (soms ga je toch wel twijfelen aan je eigen lichaam)

14. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt gerustgesteld niet hoor! Het enige dat me geruststelt is als ik ongesteld ben of zwanger:) . Maar goed, na zes maanden doen ze pas wat. Mijn klachten kon hij niet verklaren. Heeft niet gehoord van andere vrouwen die dat hadden, dus wijt het aan een virusje of zo. Hij geeft aan dat ik gewoon mag eten en drinken wat ik wil. Hij gaf wel aan dat ook mijn vriend echt moet stoppen met roken. Schijnt ook schadelijk te zijn voor het nog niet verwekte kind.

Zit ik vandaag trouwens op er verjaardag vraagt er e er n of andere onnozele aan me of ik nog geen kinderen wil en of t niet eens tijd wordt. Sommige mensen denken echt niet na... *zucht*

15. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jaaaahoeee !!

Na 38 lange dagen wachten ben ik eindelijk ongesteld geworden.

Hierna gaan we druk klussen en dan hopen dat het raak is,.

Ben nu ook wel benieuwd hoelang deze menstruatie zal gaan duren maar ook m'n volgende cyclus. Ik hoop niet weer 38 dagen.

Zal jullie natuurlijk op de hoogte houden !

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Fijn Bolletje!
    Succes met klussen!

17. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Hier nog steeds niets...

18. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolletje: gelukkig. Hier nog niks...

19. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Misschien een rare vraag maar..

Ik ben gestopt met de pil.
    We hebben samen besloten om mijn eerste natuurlijke menstruatie af te wachten. Deze kwam na 38 dagen.

Hoe kan ik dan nu m'n NOD berekenen? en hoe kan ik nu het beste m'n ei bepalen? moet ik uit gaan van 38 dagen?

Ik weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus verloopt.
    Moet ik nu een paar maanden aankijken?

Wat denken jullie? hoe berekenen jullie het als je een onregelmatige cyclus hebt?

20. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bolletje, ik zou het niet weten. Heb je al gegoogled?

Deel Deze Pagina