Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Bolletje, ik zou denk ik het gemiddelde pakken.
    en dan 38 dagen + 28 dagen (normale cyclus) gedeeld door 2. Kom je op 33 dagen.

Maar volgens mij kun je nog het beste uitgaan van 38 dagen... is erg lang, maar beter dat dan dat je te vroeg test terwijl je misschien weer een lange cyclus hebt door het ontpillen.

Zelf ben ik met mijn cyclussen ook uitgegaan van de langste de eerste 2 maand. Ik ben uit-geontpild, haha! (Raar woord maar je snapt me denk ik wel.. ;) ) Dus ik kan nu van 28 dagen uitgaan.

Groetjes!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej meiden,
    zit hier ook weer in mn vruchtbare dagen!
    Heb ergens gelezen als je de kans wilt verhogen, je het beste tijdens je vruchtbare dagen elke dag kunt klussen.. Maar ik wil er ook geen 'moeten' van maken. ;) We genieten nu wel erg veel van elkaar en m'n libido is hoger geworden na het stoppen met de pil.
    Maar goed.. zouden jullie elke dag gaan klussen, of gewoon 1 keer in de 2 dagen aanhouden?

3. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hallo meiden,
    Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen aangezien jullie ook allemaal met jullie 1e wondertje bezig zijn....
    Begin sept mijn spiraaltje laten verwijderen. en gelijk gestart met gravitamon.
    Ben toen van de 30 dagen zeker 20 ongesteld geweest. Had nu een cyclus van 29 dagen erg netjes dacht ik zelf zo. Volgens mijn berekening volgens mijn berekening zou mijn vruchtbare dagen op 10,11,12 november zijn.
    Ben erg benieuwd.
    Heb een banner aangemaakt maar weet niet of die nu helemaal klopt.

Liefs Chantej

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ik ben heerlijk uitgerust de afgelopen dagen. We hebben heerlijk weer gehad, dus zijn we vaak buiten aan zee geweest! Heerlijk gewandeld met de hond (--> zelfs hij werd er moe van...) lekker op een terrasje gezeten en volop van elkaar genoten. We zijn flink aan de klus. Niet omdat het (volgens mij gevoel) moet, maar gewoon omdat we zo relaxed en ontspannen zijn! Hopelijk werpt het zijn vruchten af!

Liefs jufaman

5. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    We klussen er gewoon op los :D

Mocht ik na 38 dagen niet ongesteld worden...gaan we kijken of een test het gewenste resultaat kan laten zien.

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Kan nu pas reageren, maar ben na 41 dagen eindelijk ongesteld geworden. Eigenlijk wel een opluchtig, want de testen bleven namelijk nogal negatief ;)

1 geluk: ik ben nu in ieder geval tijdens mijn ovulatie thuis bij mijn vriendje na mijn zakenreis en dus is de volgende maand niet meer 'weg' :)

7. Kiana

Kiana Lid

14 mrt 2011
    65
    0
    0
    Heej dames..

Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest.. maar ik probeer mezelf gewoon niet gek te maken.. deze keer wel een korte cyclus gehad! normaal altijd mooi 40 dagen nu 26 :eek: ook geen gevoel gehad dat ik ongi moest worden zoals anders.. maar gewoon ontdekt met naar het wc te gaan.. borsten waren wel wat gevoelige maar ik hoopte dat het aan eisprong zou liggen..

Ja se.. des te sneller we terug kunnen proberen voor de volgende ronde.. :D

Succes lady's het wordt tijd dat er wat meer roze komt hier!
    Grts Kiana ^^

8. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te zien doet iedereen het wat rustiger aan op het forum. Volgens mij ben ik vandaag een soort van ongesteld geworden. Eerste echte keer sinds stoppen met de pil. Onttrekkingsbloeding was 17 aug. Dus het heeft 79 dagen geduurd. Nou benieuwd hoe lang het tot de volgende keer gaat duren...
    Ik duim voor jullie allemaal dat het raak is bij jullie trouwens!

9. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik word gek !!

Heb last van m'n buik (zwaar gevoel en rommelend), hoofdpijn, lage rugpijn, soms humeurig en soort van misselijkheid. Ook de laatste vaak de hik (na het eten, weet niet of dit erbij hoort)

M'n NOD is 21 november (met cyclus van 28 dagen) maar als ik uitga van m'n laatste cyclus (cyclus van 38 dagen) is m'n NOD 1 december.

Testen is nog te vroeg toch? Wat kan dit toch zijn? Wat kan/moet ik doen? Huisarts?

10. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Die 28 dagen zijn natuurlijk de cyclus die je van de pil krijgt, is niet je eigen cyclus. Ik zou gewoon nog even afwachten... Het is je tweede ronde pas, dus je lijf moet nog even wennen om alles zelf te doen. :)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Vandaag een test gedaan... en.... ZWANGER!!!

12. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Wat gaaf!! Gefeliciteerd!! Echt super :)

Ik heb mijn vruchtbare dagen net gehad en daar hebben we goed gebruik van gemaakt :) Hoop dat ik over twee weken ook zo'n berichtje als dat van jou mag plaatsen :)

13. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Super! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

14. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Satalita Dat soort berichten lees ik het liefst.

Onwijs gaaf ! Gefeliciteerd !

15. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Heee hallo allemaal....
    Gisteren een testje gedaan en ja hoor ik ben ZWANGER:D
    in de 3e ronde was het raak.

16. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd!!! Echt super!! WOOOHOOO!!

Ik heb zondag ook een test gedaan en ik ben ook ZWANGER :) :) 13 december afspraak bij de VK!! Spannend en heel veel zin in!!

17. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

20 sep 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Gefeliciteerd! Ik heb nog geen idee, aangezien ik nog niet weet hoe lang mijn cyclus is... Ik ga mezelf maar niet gek testen heb ik besloten. Heel veel plezier de komende tijd, ik ben superblij voor jullie!
    Hoop alleen dat ik hier niet alleen achterblijf...:)

18. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo kan iemand mij helpen heb de dag na me mogelijke innesteling last van maagzuur (2dagen) misselijk ochtend (1dag) lichte krampjes en een steek in linker lies heb zoon raar gevoel in me onderbuik (zeurend) me buik is opgezwolle normaal hou ik altijd me buik in gaat nu niet meer en moet de heletijd boeren moet om de 2 uur plassen en heb het de hele week al warm vooral bij me hoofd constant gaat niet weg moet nog een week voor mijn nod. heb een dag na me ovaluatie een dag ervoor en de dag daarvoor ook 1 dag niet en daarvoor ook een keer geklust zou ik zwanger zijn?

19. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Het is bij mij ook erg raar gegaan hoor. had besloten om na me menstratie ovulatie testen te gaan doen maar deze was dag na menstruatie al knal. zit nog op ander forum hier en die zijden doe eens een zw test want die ovu testen slaan ook wel eens positief uit en ja hoor. ZWANGER:D
    wel naar de vk gebeld ivm erge ongesteldheid (maakte me gewoon onzeker) en moet nu zondag weer testen en als die dan nog positief is kan ik maandag bellen voor afspraak en plannen van 1e echo:D
    Jij ook gefeliciteerd Isa! hoeveel week ben je nu ? morgen ben ik 5 week volgens berekening....
    Heb ook nog niet echt kwaaltjes. alleen idee beetje opgezete buik rammelende darmen wat vermoeid maar dat is dan ook wel alles hoor.... geen pijnlijke boebies.. jij al wel last?

20. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Wat cool!!! Gefeliciteerd!!!

Soms een beetje last van mijn buik, maar is eigenlijk nu al over... Zondag was ik vier weken, erg pril allemaal ;) vind jij het ook zo spannend!! Het is allemaal ook zo nieuw allemaal, je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren... Kan nog al een control freak zijn :p

Deel Deze Pagina