Tsja ik vindt het ook echt heeeel erg spannend! zeker omdat ik dacht ongesteld te zijn. en daarna positief teste.. Dus je snap natuurlijk wel dat ik na maandag erg in de stress zit tot zondag of er dan nog een streepje is... ben zo bang dat er straks geen streepje meer is heb net een testje gedaan... zo ff met 5 min kijken.
Ha dames, GEFELICITEERD!!! aan de zwangere dames! Eindelijk weer eens wat ROZE hier... De hele week niet op de laptop geweest. Erg druk op school zo midden in de sinttijd en voorbereidingen voor de kersttijd... En ook nog met het maken van mn meesterstuk!! Ik heb mn ei al gehad en op de juiste dagen geklust volgens mij... maarja dat denk ik iedere maand!! Afwachten maar weer! Wel leuk hoor al die verhalen van jullie! Grts jufaman
Hier nog nieuws? Wel wat rare kwaaltjes: steken/krampen in m'n onderbuik, vlage van misselijkheid en oprispingen. Bij al deze denk ik telkens....zwanger?! M'n NOD in 23 dec. Ben heel erg aan het aftellen. Jullie leuke kerstdagen in het vooruitzicht?
Hier niet echt nieuws. Omdat het wel weer lang duurt dat ik ongesteld wordt, heb ik net voor de zekerheid even een testje gedaan. Negatief. Dat had ik ook wel een beetje verwacht, maar werd een beetje gek van mijn eigen gedachten, dus wilde het even zeker weten. Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt... Verder leuke kerstdagen in het vooruitzicht. Kerstavond saampjes, 1e kerstdag schoonouders en 2e kerstdag mijn ouders. dus komt wel goed. Jullie nog leuke plannen? x
De bruiloft van mn schoonzus afgelopen zaterdag was amengevat: geweldig mooi, sonnig en liefdevol!! Zij hebben intens genoten van alles en iedereen... en wij ook! Verder worden de kerstdagen lastig dit jaar, want de ouders van mn vriend liggen in scheiding! Dus kerstavond naar schoonpa, 1e kerstdag komen mijn oa, ma en broer naar ons en 2e kerstdag uit eten mijn schoonma!! Maar afwachten hoe het zal gaan... Met de bruiloft afgelopen zaterdag (schoonzus = zus van mijn vriend) waren er wel vreselijk lastige en ongemakkelijke momenten voor mijn beide schoonouders!
Hey Ladies, Erg stil hier geloof ik. Ben ondertussen nog steeds niet echt ongesteld geweest. In augustus gestopt met de pil en nog steeds niks. Erg frustrerend, maar helemaal niks aan te doen. Het schijnt normaal te zijn, maar ik hoop toch wel dat het nu snel op gang komt. Nog nieuwe ontwikkelingen bij jullie?
Nou ontwikkelingen.... na mijn mk op 1 dec gelijk weer een normale cyclus van 27 dagen. maar.... helaas worden mijn ovulatie testjes tot op de dag van vandaag nog niet posi. terwijl volgens berekening ik gisteren mijn ei moet hebben gehad. Temp was gisteren 36.8 en vandaag alweer 36.7. snap dr dus niks. Gaan maar gewoon door met om de dag klussen.
Eitje is gevonden woehoeee Lang leve de ovu testjes. eitje is 3 dagen later gesprongen. hele weeek al om de dag aande klus en houden we nog vol tot na weekend. en nu maar hopen op een plakbeebje
He Chantej, heel veel succes met het proberen te bevruchten van het eitje... Ik heb nog steeds geen hoop dat er iets in mijn lichaam gebeurt. Maandag moet ik er wel even een testje tegenaan gooien, omdat ik dinsdag waarschijnlijk röntgenfoto's moet gaan laten maken. Ik verwacht een negatieve uitslag, maar toch maar even doen voor de zekerheid. Verder heb ik voor de zomervakantie maar gewoon een vakantie geboekt. Ik weet niet, maar heb het gevoel dat het wel eens heel lang zou kunnen gaan duren voor ik zwanger ben en ik heb geen zin om mijn hele leven in de wacht te zetten. We zien het wel... Alle andere dames ook veel succes en plezier in het zwanger proberen te raken!
Hey Liefjoyce: Ja we hebben hele week om de daggeklust. vandaag is me ovu testje een stuk lichter geworden. misschien ook iets om te proberen voor jou? Was al eerder zwanger maar helaas met 6 week een mk. Hoelang ben je al bezig om zwanger te worden ?
He Chantej, Ik weet niet zo goed hoe dat ovulatietesten werkt, heb begrepen dat als je niet ongesteld wordt dat het weleens een dure hobby kan worden. Ook temperaturen heb ik wel over gedacht, maar ik moet het eerst allemaal gaan bespreken met mijn vriend. Het is niet zo'n prater, weet niet hoe hij ertegenover staat. Op zich nog niet zo heel lang bezig. Ben in augustus gestopt met de pil. Heb sindsdien (80 dagen na onttrekkingsbloeding) alleen een heel klein beetje bruinig bloedverlies gehad. Een maandverbandje was bij wijze van spreke overdreven. Daarna niks meer. Ik zou gewoon graag een seintje van mijn lijf willen hebben dat alles goed zit. Ik wilde eigenlijk al veel langer stoppen met de pil, maar mijn vriend was er nog niet aan toe. En ik wist niet dat het zo lang zou duren om de pil uit mijn systeem te laten verdwijnen... Anders was ik echt eerder gestopt. Maar goed, we wachten het "geduldig" af... Een miskraam, ik moet er niet aan denken, lijkt me echt verschrikkelijk!
Ik zou gisteren zweren dat ik ongesteld moest worden. Een miniscuul paar bruinige druppels. Dus ik gisteren lekker aan de alcohol, want ik dacht het zet door, maar dus niet he... Nu weer niks. Denk niet dat ik zwanger ben, dus heb geen spijt van het drinken, maar had wel gehoopt dat er eindelijk een normale menstruatie op gang zou komen. Helaas!
Balen dat je een paar druppeltjes bloed verloren bent. Ja als je niet echt ongesteld wordt kan dat lastig zijn. maar je zou het eens voor een maand kunnen gebruiken om te kijken wat je lichaam nu precies doet... Ik ben deze maand gaan tempen en ovu testjes gebruikt. Ik heb ze altijd via deze site besteld ze zijn niet duur en binnen 2 dagen heb je ze thuis.: ovulatietesten - Zwanger & Kids ik ben ze afgelopen maand gelijk gaan gebruiken toen mijn ongi afgelopen was... tot 3 dagen geleden. toen had ik mijn knaller te pakken. Pff ik vind het nu zo spannend worden...! we gaan aankomend weekend een weekendje weg en dan gaan we samen zondags een testje doen van predictor. ik zou de 24of25 ongi moeten worden. Pff ik mag van mijn mannetje al dikke maand geen rauwvlees meer en ook geen alcohol wahah hij is er erg op gesteld. na die miskraam wil hij zo graag dat het weer zo is... maar ja tgaat allemaal niet vanzelf. tis echt een wonder om zwanger te mogen raken!
O mijn god! Ik moest testen omdat ik morgen in het ziekenhuis foto's moet laten maken. Clearview test gedaan. Heel licht streepje, nog een, weer heel licht streepje. Kan het niet geloven, moet vals zijn.... Straks extra tests doen... Ben nu een beetje geschrokken door mijn weekenduitspatting ook.