Hey Liefjoyse, Nou super Gefeliciteerd!! Als het maar bij 1x gebleven is. natuurlijk elk drankje is 1 teveel maar er zijn genoeg vrouwen bij die nog niet eens weten dat ze zwanger zijn en toch rauwvlees eten alcohol drinken of roken. Ik ga zondag testen pff ben zo zenuwachtig niet normaal meer!! Ik zal vandaag toch even contact opnemen met de afdeling waar je heen moet morgen... dan zijn ze in iedergeval op de hoogte!
He dames, Ik heb maandag dus 3 tests gedaan. De derde was vrij duidelijk, maar predictor en ik las daarna veel over valse positieve tests, dus twijfelde nog steeds. Wel aangegeven bij de orthopeed en die kon dus niks meer voor me doen, want mag dan geen ctscan of rontgen. 's middags weer tests gekocht, trekpleister en clearblue. 's Avonds getest met trekpleister. Weer positief. Gisterenochtend met clearblue, die gaf aan dat de bevruchting 1 tot 2 weken geleden heeft plaatsgevonden. Ik begin langzaamaan te beseffen dat het echt is. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat ik mijn vakantie moet gaan annuleren haha, die hadden we net geboekt, omdat ik dacht dat het nog wel even zou duren... Maar liever een kindje dan op vakantie hoor! Ik heb geen foto's van mijn testen gemaakt, dus een foto zit er niet in Ik hoop dat je zondag ook goed nieuws hebt! X
Gefeliciteerd!!!! De arts zei tegen mij: twee streepjes is op een zwangerschapstest positief. Hoe licht ze ook zijn... Twee is positief
Dank je Isa! Heb nu wel veel buikpijn en een druppel bloed verloren, dus ff duimen dat het wel goed zit...
Ik heb ook meerdere keren een druppel bloed verloren... Heb daar erg van in de stress gezeten, maar het hoort er bij zei de gyneacoloog. Als het bij die paar druppels blijft kan het allemaal goed zijn. Het kan natuurlijk het begin van een menstruatie zijn, maar ik duim voor je dat het niet zo is!!
He Isa, Hoort het erbij? Dat is een geruststelling. Het was geen menstruatiebloed, maar ik dacht dat het misschien met een miskraam te maken zou hebben. Fijn om te horen dat het niet zo hoeft te zijn. Ik kan niet wachten tot ik naar de verloskundige mag... Ik hou jullie op de hoogte! Alles goed met jouw zwangerschap isa? En chantej: zondag wel laten weten of ie positief is he...
Alles gaat echt supergoed. We hebben het dit weekend aan iedereen verteld die het nog niet wist. Facebook ging echt los Het is ook zo fijn om nu gewoon weer strakke jurkjes aan te kunnen, ik hoef mijn buikje niet meer te verbergen Hoe is het met jou? Nog steeds niet ongesteld geworden? En Chantej, nog getest?
Liefjoyce&isa. Jaa ik heb getest vandaag, en een zeer licht positief streepje. je moet goed kijken maar hij staat er echt. sinds gisteren avond is misselijkheid begonnen..... over 2 dagen weer testje doen en dan ga ik eigenlijks voor een knaller
Jaaaaa voorzichtig gefeliciteerd!! (PS: Ik had pas een echte knaller in week 5. Die was echt een keer zo donker dan de controlestreep )
er staat een foto in m'n album kijk daar maar eens.... je moet echt even turen!! hoop zo dat dit keer goed gaat.
Het is idd wel een echt tuurstreepje, maar ik denk wel iets te zien... Morgen weer testen en dan zou ie toch ietsje donkerder moeten zijn! Ik hoop het voor je!!!
wil woensdag ochtend weer gaan testen... dus over 2 dagen. had gelezen dat je hcg per 2 dagen stijgt.
Klopt, maar ik was daar echt veeeeel te ongeduldig voor en heb elke dag getest... bij mij zag je meteen de volgende dag al een duidelijker streepje. Maar als je het kunt volhouden zou ik zeker wachten, dan heb je wel meteen meer zekerheid.
Hoi allemaal, Ik ben 31 jaar en wij zijn sinds december bezig voor ons 1e kindje, nu in ronde 2, en over 4 dagen is mijn NOD als het goed is. Vind het onwijs spannend, vorige maand veel klachten, en gewoon ongesteld, en nu nergens last van..afwachten maar!
Ik ben niet ongesteld geworden nee, ik ga morgen een verloskundige bellen om te kijken wat de volgende stap is en wanneer we voor het eerst mogen komen. Ik kan me voorstellen hoe heerlijk het voor jou is om het er gewoon over te hebben en het niet hoeven te verbergen. Ik vind het verschrikkelijk dat ik tegen iedereen moet liegen. Maar goed, we kunnen het beter nog ff voor ons houden... Zit te twijfelen trouwens of ik nog een CB test zal doen. Kijken wat ie nu aangeeft... Ben benieuwd naar de test van chantej...
Liefjoyse: gelukkig maar dat je nog niet ongesteld geworden bent.! ik ook nog steeds niet gelukkig terwijl volgens mij het vandaag wel zo zou moeten zijn. overmorgen weer een testje doen. in mijn album staat een testje van vandaag... je moet goed turen maar dr staat echt 1 haha. Mijn temp is gelukkig nog hoog! schommelt tussen de 37.0 en 37.3 als dat dan maar zo blijft!! je kan altijd een testje gaan doen kan nooit kwaat! @Nik! Spannend hoor op naar 27.01 kun je zolang wachten??
Isa: ik ben ook veelste ongeduldig hoor! liefst test ik 100x per dag om te zien of er wat veranderd..! Maar morgen ochten moet ik werken en woensdag late dus heb me voorgenomen om het dan maar te doen. Pfff hoop dat de dag een beetje omvliegt