Nik: Welkom! Ik had je berichtje vorige keer over het hoofd gezien. Nog even geduld en dan mag je testen! Chantej: Ik zag hem hoor! Ben benieuwd hoe hij er over twee daagjes uitziet. Ik heb min of meer wel besloten dat ik vandaag weer een CB digitale test ga doen die aangeeft hoeveel weken je bent. Of morgenochtend, ga hem straks halen. Ik kan niet wachten tot ik kan zien of alles goed is. Omdat ik vorige week naar het ziekenhuis moest en nu eigenlijk ctscan moet maken, valt iedereen me de hele tijd lastig met de vraag waarom ik nog geen afspraak ervoor heb gemaakt. Ik lieg me rot. En ik ben een hele slechte leugenaar en heb er ook nog eens een hekel aan... Pffff kon ik maar van de daken schreeuwen: IK KAN GEEN CTSCAN LATEN MAKEN, WANT IK BEN ZWANGER! Maar ja, dan moet ik wel eerst weten of alles goed zit in mijn buikje... Straks eerst maar eens een verloskundige bellen...
Volgens mij heb ik een beetje last van hormonen, want ik heb net drie kwartier zitten huilen, omdat een mevrouw van de woningbouw me afgesnauwd heeft... Volgens mij zou ik daar normaal gesproken gewoon kwaad van worden...
Ja ben echt zo blij helemaal door het dolle heen!! temp is ook nog steeds hoog 37.2 Heb ook gelijk een andere banner aangemaakt zal over 2 dagen weer gaan testen, dan zal die vast wel donkerder zijn
Zoww moeders voor moeders is gebeld en vk ook maar gebeld om te vragen of nu wel goed zou zitten en ze wou gelijk alle afspraken inplannen met me...!! Ohhh zo ontzettend gaaf!!
Meiden weer een nieuw testje!! Pfff we moeten het nu toch echt gaan geloven ben echt he-le-maal in love!!!! als we de 7 weken echo gehad hebben en alles goed is gaan we lekker shoppen en gaan we het onze ouders zo snel mogelijk vertellen op een avond als ze allemaal tegelijk kunnen!
Ik krijg geloof ik pas een echo bij 12 weken...:x Maar eens vragen of dat niet ietsiepietsie eerder kan. Zou het ook in ieder geval alvast aan familie willen vertellen. Ik weet verder niet waar je allemaal blije dozen aan kunt vragen, maar ik gok dat als je het intypt op google, je heeeeel veel sites vindt waar dat kan...
Hey Liefjoyse: Ik zou ook anders pas een echo krijgen tussen de 9 en 12 weken maar omdat ik een miskraam heb gehad.... vonden ze het beter om met 7 weken al een echo te maken om te zien of het hartje klopt zodat wij gerust kunnen zijn. en dan met 11 weken krijgen we weer een echo. (wat wij natuurlijk helemaal niet erg vinden) we willen het onze ouders ook op 14 febr vertellen!
Is ook logisch dat jij dan eerder mag inderdaad en je krijgt er lekker twee! Dat is toch wel een hele geruststelling he... Ik ben zelf als de dood om blij te zijn met mijn zwangerschap, omdat er zoveel mensen een miskraam krijgen, ben ik bang dat ik er ook een krijg. En als ik dan nu heel blij ben met mijn zwangerschap, dat ik dan ook extra teleurgesteld ben als het niet goed is. Gekke logica he, maar ja, zo ben ik, haha... Het is ook weer niet dat ik de hele tijd denk dat het niet goed is hoor...
Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Ik weet niet hoe mijn gevoel is momenteel, ben blij maar ook heel bang. Als we de 1e 12 weken maar voorbij zijn in iedergeval!! dan zijn de stress weken voorbij en dan kun je echt lekker genieten
Nu 2 dagen een paar druppels bloed verloren. We hopen maar op het beste, maar houden rekening met een miskraam... Volgende week echo, we zullen zien.
Veel succes bij de echo! Ik heb ook in het begin een aantal keer bloed verloren... ik hoop dat alles goed zit!!
Ik weet het echt niet Isa, ik weet dat heel veel vrouwen zeggen dat ze voelen of het wel of niet goed zit, maar ik voel helemaal niks. Ik weet het niet. Nog 2 dagen afwachten...
Ik dacht toen ook dat het mis was, maar vooralsnog is alles perfect Je weet het gewoon niet... Nog even afwachten, succes!
Sorry meiden, even een ego-berichtje.... Ben lang niet op het forum geweest, om mn gedachten te verzetten. Ik heb ook flink carnaval gevierd. Maar zoals afgesproken ben ik vandaag naar de HA geweest. Volgende week bloedonderzoek bij mij en zaadonderzoek bij mn vriend. En over 2 weken afspraak bij de gynaecoloog. Nu maar hopen dat ze niks geks vinden en als ze wat vinden het snel en gemakkelijk opgelost kan worden! pffffffff, viel niet mee om de stap naar de HA te maken zeg! Maar goed, heb nu het idee dat eraan gewerkt wordt. Sorry voor mn ego-bericht! Groetjes jufaman