Zo erg heb ik het (nog) niet te pakken. Wel namen bedenken en bedenken hoe we het bekend gaan maken als het zover mag zijn, maar babykamer of kinderwagen.. nee, zover ga ik nog niet! Daar heb ik tzt nog 9 maanden voor! Alleen kleertjes, die zijn altijd lief en mooi en schattig
ja baby kleertjes enzo erg leuk.. maar ik koop nog niks ! wat als het straks niet lukt?! of het duurt nog jaren.. dan zou ik echt verdrietig worden.. kopen jullie al wel eens wat voor jezelf, terwijl je nog niet zwanger bent?
Zie dat jullie al een eind opweeg zijn met kletsen, maar hoop dat ik mijn nog mag aansluiten? Wij gaan ook voor ons eerste wondertje, kan over 2 weken testen, maar wat duurt wachten toch lang zeg..
Ik heb nog niks voor mezelf gekocht. Heb wel een rompertje in m'n nachtkastje liggen, die zat bij een abonnement van de vorige bewoonster van ons huis. Echt wel superschattig! @Brondy: Tuurlijk mag je erbij! Welkom! En wachten duurt inderdaad superlang!
Nee hoor.. nog niks voor mezelf gekocht. Wel gekregen van een vriendin. Echt kopen begin ik niet aan, dan moet het eerst wel definitief zijn, en t liefst al de 12 weken voorbij. Maar weet niet of ik het volhoud om te wachten tot de 12 weken.. hihi! Denk dat er dan al wel eerder een rompertje in de kast ligt. Ik probeer wel zo nuchter mogelijk te blijven, maar dat valt niet altijd mee. Deze maand kost me ook meer moeite dan de afgelopen paar maanden om te wachten tot mn nod. Terwijl ik nog bijna 3 weken moet.. haha!
klopt ! ik ook.... mijn nod is 21 sept.. maar wacht zeker tot 24 sept..! spannend.. kan niet wachten mjah... t moet !!
Poeh, dan mag ik gelukkig iets sneller. Volgens de berekeningen op 16 september (cylcus 30 dagen). Heb mezelf gezegd tot 18 of 19 te wachten, maar weet niet of ik dat vol houd, want stel dat ik nu een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik al eerder mogen testen, dus ik kijk wel even hoelang ik mijn zenuwen kan bedwingen!
wij wachten ook als we zkr weten dat het zich goed heeft vast genesteld. Wel erg schattig, met name de schoenen en de sokken vind ik persoonlijk.
Succes voor degenen die op het wachtbankje zitten! Hier ook wel eens met namen bezig hoor En verder ook nog helemaal niks gekocht hoor. Zou ook niet zo snel durven denk ik. Miskraam gehad met bijna 6 weken dus als het zover is zal ik ws toch echt wachten tot ik de 12 wk gehaald heb denk ik.
Hoi ladies.. Ik sluit me aan hoor... mag wel hè?! Het is allemaal zo spannend en het is heerlijk om dat het mee te lezen en te kletsen! Greetz, Zien
Nieuwkomers; Gezellig dat jullie meekletsen! Ik heb ook nog niks gekocht hoor...mn vriend ziet me aankomen, die verklaart me dan echt voor gek. Hij verklaart me al voor gek als ik voor nod test, of vlak erna... Meestal test ik dan stiekem, maar vorige keer had ik t papiertje vd test niet goed opgeruimd, en toen vroeg hij heel verbaasd "heb je nou getest???" Hoe gaan jullie partners er mee om? Leven ze hartstikke mee of zijn ze supernuchter? Die van mij is meer van t laatste soort Hij heeft het er verder nooit over... en meestal ben ik diegene die initiatief moet nemen tot klussen (best frustrerend soms...) Hij kijkt alleen wel naar een grotere auto *zucht* mannen....
@ cupcake: ja dat extra klussen valt bij mij ook wel mee, moet zelf ook echt initiatief nemen, als we in bed liggen om te gaan slapen vraagt ie het nog we eens.. maar verder?! haha mannen ! hij wil ook dat ik het hem kom vertellen als ik een posi test heb, hij hoeft verder niks te weten ofzo... anders is t steeds een teleurstelling zegt hij... en hij wilde niet mee op zakenreis omdat we anders mn ei zouden missen, wel erg lief..
Welkom nieuwkomers! Gezellig! mijn man moet me nu ook niet aan zien komen met kleertjes.. haha! Hij vindt ook dat ik er veel mee bezig ben, maar begrijpt het ook. Hij leeft wel echt mee hoor, begint ook steeds meer aan het idee te wennen om papa te worden en begint echt anders te kijken naar de kleintjes van anderen. Maar hij blijft ook vrij nuchter! (maar dat is hij met bijna alles!) Enneh.. ja.. hij kijkt ook al naar een grotere auto! Alhoewel we het nog prima kunnen redden met de auto's die we hebben. We nemen beiden wel initiatief.. zit nu zo'n beetje in mn vruchtbare dagen en dat weet hij. Maar het is bij ons geen 'moeten'. Ik vind het belangrijker dat we er beide ook van kunnen genieten.
Hallo allemaal, Ook mijn man en ik gaan voor ons 1e kindje. Beide zijn we 30, ik had wel eerder willen beginnen maar er kwam even tussendoor dat ik zelfstandig ondernemer ben geworden van een bloemenwinkel. In juli de laaste pil gehad. Vogens schema moet ik zondag ongi worden. Ben heel benieuwd want ik voel allerlei rare dingen in mijn lichaam en we hebben zelfs het idee dat er heel lichteen bruine cirkel rond mijn tepels zichtbaar is. Om je heen hoor je weer van allerlei zwangerschappen en geboortes daar heb ik het best moeilijk mee, zeker omdat ik al jong wist dat ik kinderen wilde en altijd riep voor mijn 30e. Ik ga jullie in iedergeval lekker volgen in alle blijdschappen en tereurstellingen!
Soms heb ik dagen dat ik alleen maar over babies denk... Hahaha! Het lijkt me zo ontzettend leuk! Laatste tijdens een etentje hebben mijn vriend en ik het al over namen gehad. Ik merk dat hij er ook echt veel zin in heeft en niet kan wachten tot het zover is! We hebben op dit moment ook een te leuk buurjongetje van acht maanden waar we regelmatig op mogen passen, dus hij kan al een beetje oefenen Het is ook allemaal zo spannend!
Nee idd, het moet zeker geen moeten worden! Ik luister gewoon naar mn lichaam, als ik zin heb dan verleid ik hem gewoon haha Ik vertel hem niet over mijn vruchtbare dagen.... wil niet dat hij een bepaalde druk voelt ofzo. Hij vindt ook dat ik er teveel mee bezig ben hoor...dat zegt hij niet maar ik weet dat hij dat denkt. Maarja, ik wil het ook al zo lang! @evaa; wat lief dat ie thuis bleef van zn zakenreis!
Wat leuk!!! Zijn beste vriend is 8 maanden geleden papa geworden voor t eerst, dus dat kindje zien we ook best vaak, en dat doet mijn vriend ook zo leuk met hem. Hij heeft hem zelfs de fles gegeven toen ie nog wat kleiner was...zo schattig! Ik smolt helemaal weg. En mijn eierstokken maar rammelen!
Hai ladies Lekker druk hier! Gezellig hoor. Mijn vriend is er veel minder mee bezig dan ik, maar wil inmiddels ook wel graag. En hoe meer baby's we zien in onze omgeving, hoe leuker hij het vindt! Maar ik bespreek niet alles, vooral omdat hij nog wel eens last heeft van faalangst/prestatiedruk, en dat moeten we nu natuurlijk niet hebben We hebben nog niet concreet gedacht over namen en dergelijke, wel denken we na over hoe we het gaan doen in ons kleine huis met een baby erbij. Verhuizen is nog even geen optie. En o, ja: de nieuwe auto is wel op de groei gekocht Dat we er nog niet over hebben nagedacht komt ook omdat we ons er heel erg van bewust zijn dat het misschien ook wel niet lukt. Zijn we eigenlijk allebei wel bang voor. Zijn niet meer onder de 30, zittend beroep, af en toe een wijntje, geen fanatieke sporters en bij mij wordt binnenkort gekeken of ik endometriose heb... Dus die angst heb ik wel ja! Qua aankopen: ik koop niks voor mezelf, maar heb een aantal neefjes, nichtjes en kleintjes van vriendinnen in de buurt en daar koop ik regelmatig wat voor. Ook leuk! Verder hier over ongeveer 4 dagen NOD (beetje onregelmatig, dus helemaal zeker weet ik het niet), maar nog weinig/geen opvallende dingetjes. In ieder geval niet anders dan vorige maand, toen ik heb geleerd dat een gespannen buik en borsten ook gewoon pms klachten kunnen zijn Hier ook vierde ronde, dus van mij mag het een geluksronde zijn! Zo, weer overal op gereageerd en bijgepraat. Hoop dat er snel veel goed nieuws mag komen!
hoi hoi, ook wij zijn bezig voor ons 1ste wondertje. wij zitten nu in ronde 3. maandag zou ik ongesteld moeten. al zijn we nog niet zo lang bezig, ik word er toch al gefrustreerd door. de afgelopen 2 keer dacht ik steeds wat te "voelen" maar nee hoor toch ongesteld geworden. ik maak mezelf een beetje gek geloof ik haha. afgelopen zondag had ik erge steken in mijn onderbuik ( wat ik nog niet eerder gevoeld heb) volgens de calculator zou ik zondag mijn innesteling hebben, dus wie weet. nu wachten wachten en nog is wachten pff..