Oohhh... Mannen met babies zijn echt te lief hè? Nog even iets over ons: Mijn vriend is 32 en ik ben 28 en heb pas volgende week vrijdag mijn NOD... Moet dus nog veel te lang wachten... Nog tips hoe je geduldig kan worden?
Wat hebben jullie gezellig veel gekletst En wat herken ik alle verhalen! Het is ook allemaal zo erg leuk! Fijne avond meiden
Ik had een pakje voor mijn vriendin gekocht voor het 10 dagenpakket... en uiteindelijk zelf gehouden en voor haar wat anders gekocht
Hoi allemaal! Zo heee! Moest eerst een half uur lezen voor ik weer bij was! Wat een drukte op het forum! Superleuk! Kleertjes kopen doe ik niet. Al is de verleiding groot! Vandaag 2 dagen over tijd. Maar heb een cyclus van 24 dgn. Vandaag getest maar wel negatief. geen idee of ik over een week nog eens kan testen of dat ik straks ong. Wordt. Erg spannend.. Mijn man is er wel veel mee bezig maar toch een stuk nuchterder dan ik. Maar vandaag ging ik testen en dacht: ach, ik zeg het maar niet tegen mijn man. Toen kwam hij eraan en zei: wat doe je! Ik zei ja sorry heb al een test gedaan. Zegt ie: meid!! zeg dat dan tegen mij!! Vind het superspannend! (de schat) Maar helaas niet posi. Ik wilde het graag voor vrijdag weten omdat ik dan een feestje heb en zowiezo geen Bob wilde zijn! Maar als ik het dan nog niet ben..... Maar even nadenken wat ik dan doe!! Haha Fijne avond allemaal!
Ohw wat een spanning, het spat van het beeldscherm af! Mijn partner is er volgens mij ook minder mee bezig dan ik. Maar wij voelen natuurlijk ook vanalles en zij moeten het er maar mee doen. Ik denk dat daar het grote verschil zit. Natuurlijk zal mijn partner het ook prachtig vinden, maar ik denk dat een echo veel verschil zal maken, dan wordt het voor de mannen ook wat vatbaarder. Ach ach, het is toch wat met ons.. We blijven maar gewoon wachten en hopen..
@Wuppie86; wat spannend zeg! Hou je ons op de hoogte? Ik heb vanavond pijn in de rechterkant van mn buik....een beetje stekende pijn. Misschien is dit wel mn eisprong?? Vanavond maar klussen voor de zekerheid! hihi
@Cupcake, hier ook steken onder in mn buik.. hihi, klus ze vanavond! Ben benieuwd of het ons een positieve test brengt eind van de maand..
@Sitalita; haha wat toevallig! spannend he... ik hoop ook zeker dat het ons een positieve test brengt eind vd maand!
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden! Als ik het zaterdag nog niet ben test ik opnieuw. Mijn zus zegt dat de testen van kruidvat 2v5 wel wat eerder dan je nod gedaan kunnen worden. Die heb ik gedaan dus ik heb weinig hoop! Ik heb deze maand pijn aan de linkerkant gehad! Maar dat was vorige week helaas ook al zo. Alleen nu veel last van witverlies.. Ik hoop veel posi testen te lezen deze maand van jullie!!!
Wow het gaat wel snel hier zeg, pffff.. Maar heb ook nog geen kleertjes gekocht. Durf ik niet, bang dat het daardoor juist langer gaat duren, stom he. Komt toen ik met mijn rijbewijs bezig was hadden we een auto'tje gekocht, want zo gauw wij die op konden halen had ik examen. Helaas gezakt natuurlijk. Balen. Dus daarom nog maar even niets kopen. Heb wel een boekje van Blond over zwangerschap en ervoor, hihi. Kan ik strax mooi in mijn vakantie (over 1,5 week) lezen.
@brondy: bijgeloof snap ik wel hoor. Ik koop ook niets, stiekem ook met in mijn achterhoofd het idee dat er dan juist iets naars gaat gebeuren Wat is het spannend hier! Bij mij inmiddels nog een dag of twee tot NOD, maar nog niet echt bijzondere verschijnselen. Alleen wat strakker gevoel in mijn buik, maar aangezien ik ook PDS heb, voel ik altijd van alles in mijn darmen! Wie gaat er op NOD testen en wie wacht nog tot een paar dagen erna? Ik wacht in ieder geval, want vorige maand werd ik na 4 dagen overtijd gewoon ongesteld...
@ lila ja precies ik moet nog meer dan een week wachten voordat ik mag testen. Maar denk dat ik volgende week vrijdag ga testen. Vorige x werd ik eerder ongesteld dan mijn NOD. Nu heb ik hem wel op dezelfde aantal dagen gezet, maar ach, kan toch niet langer wachten
@brondy ik snap je helemaal! Straks koop je kleertjes en wordt het nooit wat! @lila1987 kijk maar naar mij! Ik ben altijd iedere 24 dagen ong. Dan begin ik oud bloed te verliezen. Ik zit nu op dag 27 nog niks aan de hand en een negatieve test! Dat doe ik dus ook niet weer.... Echt geldverspilling!
Hier worden ook nog echt geen kleertjes gekocht.. Moet eerst zeker zijn dat de zwangerschap dan goed gaat. (vind het ook zonde geld om nu al wat te kopen) Ik test de dag na mijn nod, 26 sept dus. Heb nu een cyclus tussen de 29 en 32 dagen. Voordat ik de pil slikte zat ik ook altijd op de 30 a 31 dagen, dus houd 31 dagen aan. Maar voor de zekerheid nog even wachten. Ik voel nu van alles. Kan goed kloppen omdat ik in mn vruchtbare dagen zit. Viel vanochtend bijna flauw op mn werk, erg apart. Weet niet of het ermee te maken heeft, of dat ik gewoon wat beroerd was. We zien t wel.
Ik weet niet helemaal zeker wanneer mijn eisprong was, maar ik denk de 27e. Dan zou zaterdag mijn NOD zijn. Ga niet eerder dan zondag testen, maar wil liefst nog langer wachten. Jammer alleen van dat feest dat ik zaterdag heb en waar ik dan dus maar niet mee ga doen aan de wijnproeverij (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden tenminste...). Heb nu last van mijn darmen (na paar dagen soort van obstipatie) en een soort druk in mijn rechterlies (alsof er iets zit). Plus pukkels in hals. Had ik vorige maand niet, dus ben benieuwd of dit ook PMS is. Ben er nu eigenlijk toch van overtuigd dat ik nog niet zwanger ben. Op de een of andere manier zijn er nog een aantal dingen die we hier volgens mij nog moeten 'afronden' voor we een kleintje gaan krijgen. Pff, hoezo vaag en bijgelovig...
@ lila Dat heb ik ook, pukkels in mijn nek/hals, verschrikkelijk Maar waarom probeer je zaterdagochtend niet te testen?? Als hij posi is dan weet je zeker dat je niet kunt drinken. En als hij negatief is... Je zit maar 1 dag voor je NOD dan. Eneuh kun je bij een proeverij niet gewoon de wijn uitspugen?? Vriendin van mij heeft nog flink gefeest terwijl ze achteraf toch wel zwanger bleek te zijn. Kindje is helemaal gezond en groeit goed..
@brondy: bedoelde het eigenlijk met een knipoog hoor, want zo'n drama is niet drinken nou ook weer niet... En bij een wijnproeverij kun je natuurlijk uitspugen, alleen weet ik uit ervaring dat dat bij deze proeverij eigenlijk niet de bedoeling is Ik ga nog niet testen omdat ik vorige maand ook ruim 4 dagen overtijd was en gewoon ongesteld werd. Bovendien hoor ik zoveel verhalen van mensen die op NOD negatief testen en later positief. Plus: ik weet niet 100% zeker dat mijn eisprong de 27e was. Kortom: liever nog iets langer volhouden!
Ik probeer ook pas te testen na nod. Maarja, dat zei ik vorige maand ook en dat is me ook niet gelukt Nieuwe ronde nieuwe kansen, dus probeer het nu gewoon weer om pas na nod te testen haha
Spannend spannend spannend Ik weet neit hoelang ik het uit houd. Bij een cyclus van 30 dagen zou ik vrijdag de 16e kunnen testen, maar komt eigenlijk niet zo goed uit, dus wil kijken of ik het tot zondag of na het weekend kan rekken. We zien het wel, misschien hoeft er helemaal niks gerekt te worden... En ik weet niet wat ik allemaal voel. Wel een zeurende pijn in m'n buik al vanaf maandag, en inmiddels vloei ik wit, heb m'n vruchtbare slijm gehad en daarna eigenlijk niks (alleen van binnen) en nu vloei ik wit. Daarnaast heb ik superveel honger, maar ik weet neit of dat er iets mee te maken heeft. Op een gegeven moment ga je volgens mij alles in twijfel trekken.