Zwanger proberen van de 1e..... SPANNEND

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanchez, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Ik heb een creatieve functie bij een zoetwarenfabr
    Het Brabantse Land
    Helaas dus vandaag mijn WOD... :(

Nieuwe ticker; nieuwe ronde, nieuwe kansen. Alleen die vruchtbare dag bepalen is lastig met die onregelmatigheden. Of gewoon heel veel klussen na volgende week! :D

Maar dank voor jullie geduim en support!

2. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Het Brabantse Land
    nog iets trouwens... Iemand van jullie ervaring met pendels? Enne.. hoe kom ik aan zo'n contact? Of moet je gewoon heel brutaal een PBtje sturen? Nee toch zeker?

3. nalaco

nalaco Lid

5 sep 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    jemig meiden, wat een pagina's om bij te lezen!

Hier denk ik onderhand dat t echt raak is! Mijn buik blijft maar rommelen en steken, ben af en toe echt kotsmisselijk, heb stekende hoofdpijn soms ineens duizelig! ohw ja, en mijn temp stijgt iedere ochtend met 0,1 graad...

Super spannend dus! Officieel kan ik pas woensdag testen, maar ga denk ik een vroege test halen en die zondagochtend doen. Wil hem doen met mijn vriend erbij en dan ook tijd hebben om er eventueel samen van te genieten!

maar goed ben ook ondertussen nog bang dat het allemaal psychosomatisch is!

Hier worden trouwens ook nog geen kleertjes gekocht (we gaan wel zo ff de stad in, dus moet me misschien in gaan houden...) en bij mij weten een aantal mensen er wel van omdat ik echt mijn mond niet kan houden!

Hebben jullie al klachten? en wat denken jullie van mijn klachten?

4. nalaco

nalaco Lid

5 sep 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zien, balen joh! Maar weer vol goede moed verder? Wij hebben afgelopen maand echt om de dag "een baby gemaakt", dus misschien een idee als je onregelmatig bent?

5. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Zien; he wat jammer!:(
    Voor het pendelen is een apart forum gedeelte. Daar geven pendelaarsters aan wanneer zij pendelen en wanneer niet.
    Helemaal onderaan bij diversen staat pendelen.

Ik heb er ook aan zitten denken om iemand voor me te laten pendelen, maar ben bang dat ik daar toch weer teveel hoop op ga vastpinnen... terwijl ik er juist probeer minder mee bezig te zijn.

Ik voel ondertussen helemaal niks meer in mijn baarmoeder, gisteren nog af en toe wel wat krampjes gehad...maar hadden net zo goed mn darmen kunnen zijn!

6. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Nalaco; Je klachtjes klinken denk ik best "goed"! Maar verder durf ik er niks over te zeggen hoor....heb er nog niet echt ervaring mee helaas!

In (of na) de eerste ronde ben ik ook echt misselijk geweest, en toen ik bij de bakker stond (wat normaal superlekker ruikt) vondt ik het gewoon stinken!
    Dus testje gekocht....licht positief (ik blij!:D) maar de volgende ochtend toen ik opnieuw wilde testen, toch ongi geworden!
    Baalde er stevig van...ik was alweer veel te enthiousiast geweest.
    Of het nou aan de test lag, of dat er toch iets heeft gezeten? heb werkelijk geen idee....:(

Maar natuurlijk hoop ik voor jou op een knalpositieve test straks!!! ga je je testen wel laten zien hier???:D (ben niet nieuwsgierig hoor:p)

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ zien
    dat is balen :( maar wat je zelf al zei, nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Wij hebben ook om de dag genkuffeld ;) maar nog geen idee of dat gewerkt heeft, volgende week vrijdag weten we meer.

@ nalaco
    Tja lastig hoor. Maar zou best kunnen dat het wel raak is..

@ cupcake85
    Miss een foutieve test?? hoe noemden ze dat ook al weer.. :(

8. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Het Brabantse Land
    @ Nalaco: klinkt OK hoor... maar die met die 'vroege testen' hebben veel meiden hier slechte ervaringen... Zoek het even uit zou'k zeggen!

@ Cupcake: thanks voor de pendel-info... kun je me ook vertellen waar ergens in het forum ik die pendelaarsters kan vinden? Ik kon het zo snel niet vinden! Thanks alvast dear!

9. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
  10. Zien

Zien Lid

5 sep 2011
    62
    0
    0
    Het Brabantse Land
    had 'm nèt gevonden... maar dankjewel hoor! :)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    @Nalaco, Nou.. ben benieuwd hoor !
    Ik ben niet van t pendelen, vind t maar niks. ;) Ook vooral om er niet te druk mee bezig te zijn..

Ik voel nog steeds van alles. Steken in mn baarmoeder, ben wat duizelig en voel me warmer dan normaal. Ben erg benieuwd wat het over 2 weekjes brengt. Mn NOD zit volgens de menstruatiekalender.net op 24 september, dus een dagje eerder als ik zelf dacht.
    (wou dat we al 2 weken verder waren.. haha!)

12. tweet

tweet Nieuw lid

9 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

Ik heb alle reacties gelezen en het doet me goed dat ik niet de enige ben met de babyvirus.

@ Lisa ik loop gelijk met jou bijna mijn laatste cyclus was begonnen op 16 augustus en heb volgende week weer mijn NOD.

Ik voel me sinds maandag opgeblazen,pijn in me onderbuik, misselijk, borsten zijn gevoelig enveel speeksel in me mond en dit allemaal 11 dagen voor dat mijn NOD komt. dus hopelijk is het dit keer raak na 3 rondes, Wat ik wel raar vind is dat ik helemaal geen slijm of witte vloed heb gehad sinds mijn ovulatie... misschien dat het dit keer anders is dat weet ik niet wat ik wel weet is dat je lichaam je zo voor de gek kan houden dat je bijna gaat geloven dat je zwanger bent totdat je de teleurstelling krijgt.

13. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel bijlezen voor gevorderden hier zeg ;)

In onze omgeving weet niemand dat we er mee bezig zijn wat het soms lastig maakt als je even je ei kwijt wil. Gelukkig is mijn vriend is in de loop der maanden er wat relaxter onder geworden en begint nu ook steeds meer te balen als het niet is gelukt. Ik mag er nu ook meer over ratellen voordat hij het beu is. Het werkt ook heel goed als hij mijn neefje van 8 maanden weer heeft gezien dan loopt hij weer over van motivatie :p

In de tussentijd heb ik natuurlijk al wel beide namen bedacht en nagedacht over de inrichting van de kinderkamer. Ik zal alleen nooit iets kopen voordat het echt raak is, al kan ik niet wachten om een muurschildering te maken.

Ik ben deze maand van plan om met ovu testen te gaan beginnen om er wat meer zicht op te gaan krijgen. Ik weet dat de 5e ronde nog niet lang is maar ik ben ongeduldig en misschien helpt het.

Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik zwangerschaps testen pas doe ik pas als ik 5 dagen overtijd ben. Het is even mezelf martelen maar anders blijf ik geld over de balk smijten.

14. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Ik vind het best spannend morgen moet ik ongi worden maar de pijn die ik daarbij krijg is er nu niet.
    Wel buikpijn en een beetje misselijk gevoel.
    Heb gisteren alvast een test gekocht en als ik morgenochtend niet ongi ben ga ik hem gebruiken.

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ben benieuwd Joja81!

Alrin, leuk he, dat je vriend er ook wat losser in wordt. ;) Hier ook steeds meer. Geeft wel een fijner idee, ook dat je het niet alleen wilt, maar hij ook net zo graag!

16. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Even weer bijgelezen! Er was weer heel wat afgekletst!!
    Ik weet even niet meer wat ik moet!
    Dinsdag was mijn nod. Niks aan de hand... Woensdag test gedaan: negatief
    Nu nog steeds niet ongesteld geworden! Wat moet ik nou??
    Zal ik een lange cyclus hebben of toch iets anders?? Ben wel misselijk geweest vorige week 3 dagen achter elkaar en alleen 's ochtends. Ik heb een cyclus van 24 dagen. Zal het dan nu langer zijn??
    We zijn natuurlijk allemaal bezig met de 1e dus vast geen ervaren vrouwen hier! Maar nu heb ik in ieder geval mijn hart gelucht! :)

17. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft spannend he, zolang er nog niemand heeft getest. Ik mag officieel vrijdag testen (bij cyclus van 30 dagen) en ik denk dat ik het vrijdag (als ik nog niet ongesteld ben) gewoon probeer! Ik ga niet langer wachten dan. Misschien had ik deze keer wel een cyclus van 28 en had ik eigenlijk al eerder kunnen testen. Nouja, we zullen het wel zien.. wachten, wachten, wachten!

@ Tweet: leuk dat we gelijk lopen, ben benieuwd voor ons allebei! Wanneer ga jij testen?

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wuppie, volgens mij kan je eisprong later zijn geweest, waardoor er nog niet genoeg hcg is aangemaakt en de test dus nog negatief is.
    Ik zou over een aantal dagen weer testen. ;)

19. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Wuppie86; ja ik zou ook over een paar dagen weer testen als je nog niet ongesteld bent geworden. Misschien heb je inderdaad een langere cyclus deze maand, dan is je eisprong ook later geweest.
    Of heb je je eisprong gevoeld?

Spannend hoor allemaal!:D

Ik moet nog bijna 2 weken wachten! pff...nouja met jullie sleep ik me er wel doorheen! Lekker kletsen:)

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik moet ook nog een hele tijd wachten en dat valt soms wel erg tegen... Ik probeer hier dan een beetje stoom af te blazen, want mijn vriend wordt af en toe niet goed van mij en mn baby-praat!! Hahaha....

En de meeste vriendinnen/vrienden, collega's en familie weten niet dat we bezig zijn voor een 1e kindje!
    Wat dat betreft is dit forum ideaal!!!!

Deel Deze Pagina