Ik gooi ook nog ff een leuk onderwerp in de groep Denken jullie al na de bevalling (die hopelijk voor ons allemaal over ongeveer 9 mnd komen gaat)? En over hoe je eventueel zou willen bevallen?
ow wat toevallig! Sitalita loopt dan ook gelijk met ons! kunnen we alle3 op dezelfde dag testen hopelijk! dat zou leuk zijn
Ik denk er nog niet over na. Dat wil ik pas gaan doen als ik echt zwanger blijk te zijn...(hopelijk heel snel dus!!!) Anders maak ik mezelf helemaal gek!
Ik heb een tijd geleden ivm met een stage een dag meegelopen op de verloskamers van een ziekenhuis. Ik mocht toen ook een bevalling bijwonen van een jonge meid die ingeleid werd, ze vonden het prima en ik mocht dan foto's maken, dan hoefde de papa dit niet te doen. De bevalling op zich vond ik ge-wel-dig! (ondanks dat het niet van een leien dakje ging) stond echt met een brok in me keel op het moment van de geboorte vh kindje....wat een geluk bracht die geboorte met zich mee! Maar wat een toeters en bellen...verloskundige, verpleegkundige, gyn ass, gyneacoloog (en ik dan ook nog). Ik dacht meteen, als ik ooit beval doe ik t lekker thuis! Maar dit was natuurlijk een medische bevalling...dat snap ik ook wel. Als het moet dan moet t.
Dat is wel een hele bijzondere ervaring!! Leuk hoor... Wat voor opleiding doe je dan? (als ik vragen mag?) Tja, als het in het ziekenhuis moet, dan moet het! Verder zou ik het denk ik ook liever thuis doen... Eigen bedje en eigen omgeving dat is toch wat meer rustgevend dan een volle ziekenhuiskamer!
Ik heb een tijdje opleiding tot verpleegkundige gedaan, alleen door omstandigheden helaas niet kunnen afmaken. Dus nu ben ik verzorgende. Ooit ga ik het weer oppakken! maar eerst een beebje (hopelijk!)
Altijd goed om toekomstplannen te hebben! Een beetje ambitie kan geen kwaad! Maarrrrr inderdaad.... eerst een beebje!!!
't schiet mooi op met de pagina's! Ik heb 24 sept mn NOD, dus over precies 14 dagen (ik ga de 25ste dan testen). Liefst zou ik thuis willen bevallen (denk ik),.. 2de voorkeur heeft het ziekenhuis. haha! Ligt er ook aan hoe de hele zwangerschap verloopt. Wij willen verder waarschijnlijk geen uitgebreide onderzoeken wat betreft aandoeningen bij de beeb, dus misschien dat we alsnog kiezen voor ziekenhuis. Maar nadeel is als je zelf kiest voor het ziekenhuis, je een eigen bijdrage hebt (dacht ik). Ander vraagje.. hebben jullie huisdieren? Wij hebben een hond (van bijna 8 jaar) overgenomen.. en ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren tegen de tijd dat we een kleine hebben.
Goede vraag Sitalita!! Wij hebben sinds afgelopen mei een hondje.... Geen pup, maar eentje uit het asiel. Hij is in mei ook 1 jaar geworden. We hopen dat hij in de toekomst goed zal reageren op een beebje. Een paar weken geleden kwam mijn nichtje langs met haar dochtertje van 11 maanden. Zij kroop de hele middag over de vloer en ons hondje kroop er vrolijk achteraan... Hij was zo lief voor haar en heel voorzichtig. Terwijl hij echt geen kleine kindje gewend is! Echt lief!! Zie mijn avatar voor ons hondje. Een kruising tussen een maltezet en een schnauzer!
Lekker nog een topic om in mee te kletsen! Ook wij zijn sinds juli bezig om een wondertje te mogen krijgen! Zal zo eens proberen om zo'n ding onder mn profiel te krijgen want vind het erg leuk om te lezen hoe jullie cyclus verloopt.. wie er over tijd is enz..! Over huisdieren... ik heb 4 katten.. en vriendlief maakt sinds juni dus al de kattenbak schoon! Zegt ie heel schattig tegen mij dat ik dat beslist niet mag doen.. is niet goed voor de beeb mocht ik zwanger worden! Zo lief... maar vooralsnog... niet zwanger..! Zit nu midden in ronde 3!
Beertje1986, ziet er schattig uit! Die van ons is al wel kinderen gewend van zijn vorige baasjes. Maar ben toch benieuwd hoe hij reageert als het kindje er 24 uur per dag is. Hij heeft al aan ons moeten wennen na 7 jaar bij zijn vorige baasjes te hebben geleefd, dus ben erg benieuwd hoe hij reageert op een nieuwe bewoner dan in huis. Ach, dat is vooruit denken.. haha!
Bedoelde Jufaman ipv Beertje.. hihi, foutje. @Beertje, ook ik zit midden in mn 3de ronde.. zal ook eens kijken voor zo'n banner. Kunnen we t een beetje bijhouden. haha!
@sitalita Volgens mij zitten we zelfs een beetje rond dezelfde eisprong ook.. zoals ik beetje bij gelezen heb! Jah ben ook erg benieuwd hoe mijn katten reageren! Heb wel eens een beebje op bezoek of moet ik even oppassen en de 1 vind het geweldig een wil alleen maar na de beeb kijken en de ander zorgt dattie snel buiten komt..! Dus ben benieuwd!
Nou, volgens mij is mijn banner gelukt! Vandaag dus de meest vruchtbare dag, haha. Weten we wat we moeten doen. @Beertje, ja zou goed kunnen! mag in elk geval vanaf de 25ste testen van mezelf. Ik neus nog even verder voor een andere banner!
Nee. Je kunt hier boven in de balk klikken op banner, de rest wijst zich vanzelf daar. (dan moet je de bbl code of zo kopiëren) Dan ga je naar je eigen profiel, klik je op gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen. In dat tekstvak moet je dan de gekopieerde link plakken, en dan handtekening opslaan.
Hij doet t! (grappig, zelfde rupsje gekozen.. ) Enneh.. idd klussen, maar vooral genieten van elkaar! Ik wil dat toch echt prioriteit houden voor zover mogelijk.. haha!
Owjah.. zo doen wij het ook hoor! Af en toe denk ik er niet eens aan en dan vraagt mn vriend ineens "Hé wanneer springt je ei"? Dan moet ik ook echt even narekenen weer! Probeer er ook niet teveel bij stil te staan.. is ook niet weer goed zegt men toch? Juist wanneer je het loslaat dan is het vaak raak.. dus vandaar! Niet teveel bij nadenken.. al is dat soms best moeilijk!