Hoi meiden, Binnenkort is de 9 maanden beurs weer! Hartstikke leuk, ik had me erop verheugd dat ik heen zou kunnen gaan als ik zwanger was. Maar, ik ben 4 dagen voordat de beurs begint uitgerekend!!! Ooooo ik baal zo he! Ik vond de jonge gezinnenbeurs ook niet echt een daverend succes en had me er echt op verheugd om naar de beurs te gaan!!! Edit: Oh, ik weet eigenlijk niet of ik het topic hier wel goed heb neergezet, sorry!
Hoi.. Wat vervelend dat jij je hier zo op verheugd hebt en je nu niet kan gaan. Maar je krijgt wel je wondertje bijna te zien. Dat maakt toch heel veel goed? En kun je niet op de dag (of in die week) zelf kijken hoe jij je voelt? Misschien met een rolstoel in gedachten voor als je het daar echt niet vol kan houden.. Nou, succes nog met de laatste dagen/weken.. Liefs, Sensa
Ik had er ook graag heen gewild. 'k wilde afgelopen jaar maar mocht niet van m'n man als ik niet zwanger was (haha die vond dat ik er al genoeg mee bezig was) en nu ben ik zwanger maar dan ook bijna uitgerekend. Dus dat wordt 'm ook niet meer.
ik zou vorig jaar gaan (was dan ongeveer 37 weken zwanger - kon nog wel dacht ik). Mijn vriendin belde toch af (denk zo'n 2 weken van te voren). En je raadt het misschien al, maar als we gegaan waren zouden op de vrijdag gegaan zijn. Die week heb ik het ziekenhuis 3x gezien vanwege complicaties. Uiteindelijk lag ik dus zaterdagochtend (na die bewuste vrijdag) in het ziekenhuis met gebroken vliezen! Had me er ook zo op verheugd, maar heb wel een prachtig meisje in mijn armen mogen sluiten!
ik wil ook zoooooooooooooooooooo graag heen maar ben 20 februari uitgerekend ga dus maar niet heen als ik dan nog loop..
Wie weet ben je dan nog hoogzwanger en fit en kun je alsnog gaan... denk dan wel goed aan je rust want het is een gekkenhuis!! En anders lig je vast in je kraambed heerlijk te genieten van je beebje en vergeet je die hele beurs
Nou ik heb beide beurzen dit jaar gemist, vond ik echt jammer, want bij de 9 maanden beurs dit jaar, wist ik 2 dagen ná de beurs dat ik zwanger was, en ik was uitgerekent tijdens de jonge gezinnen beurs...ik ben dus niet naar die beurs gegaan, vind rondlopen in zo'n drukke omgeving niet echt prettig met zo'n dikke buik...
Het kan zomaar zijn dat je 2 weken te laat gaat bevallen en je je nog prima voelt! Ik heb me mijn laatste 2 zwangerschappen heerlijk gevoelt en bij de derde de dag voor mijn bevalling nog heel druk aan het winkelen geweest en dat ging prima.
Wij hebben gewoon besproken en gaan op 17 februari naar de huishoudbeurs (inclusief de 9 maanden beurs) met een busreis en ter afsluiting een heerlijk 3 gangen diner... Ik ben dan 33 weken zwanger en hoop dat ik me dan nog prima voel... Bij de vorige 2 zwangerschappen deed ik alles gewoon nog met 40 weken maar goed elke zwangerschap is weer anders hihi... maar goed dat zien we in februari wel weer...Maar kan me er nu al op verheugen
Ik wil er ook graag heen maar denk ook niet dat ik me al zie gaan. Ik ben 5 februari uitgerekent. Tenzij het echt op de 5e komt kan er er misschien wel heen. Heb wel een tip: Ga niet op de laatste dag want dan is het echt zo druk das gewoon niet leuk meer.
Ik ben 2 jaar geleden geweest maar oh wat een mierenhoop en gekkenhuis... Dit jaar ben ik dan net bevallen, maar vond 1 keer dan ook wel meeeer dan genoeg! ech helemaal niks voor mij, al hadden ze soms wel leuke aanbiedingen, maar daar heb je ook niks aan als je bijna moet bevallen want dan heb je toch alles al!
Tja, het is een beetje twijfelachtig, ik ben 13 februari uitgerekend en het begint 17 februari.....maar ik zal inderdaad wel kijken hoe ik me voel, maar ben zo bang dat het opeens begint als ik daar ben! Wat moet ik dan doen????? Hahaha, lastig hoor. Ach, misschien is ze inderdaad wel wat later en voel ik me kiplekker. We zien het tegen die tijd dan wel, ik zorg in ieder geval dat ik me laat rijden door mijn vriend haha.
Ik ben dan wel pas in Maart uitgerekend maar ik ga denk ik niet naar de beurs... Vind het toch best eng om daar in die drukte rond te lopen bovendien heb ik snel last van rug en bekken dus dan is het helemaal niet lekker om daar rond te lopen....
Ik ben vorig jaar geweest en vond het ongelofelijk druk, en de koopjes vielen ook tegen. Nu ben ik eind maart uitgerekend, maar heb nu al flink last van mijn bekken. Ik denk niet dat het voor mij verstandig is om te gaan.
Zo heb ik straks een maand voor de uitgerekende datum een theatervoorstelling gepland staan.. maar weet niet eens of ik daar naar toe durf Laat staan als je zo dicht op een uitje uitgerekend bent. Maar is het wat dan, de 9maanden beurs? Ik dacht altijd dat het 3 keer niks was.. of is de jonge gezinnenbeurs niks?
Ik ben toen ik zwanger was van Louise ook naar de 9maanden beurs geweest maar vond het ontzettend tegenvallen! Voor mij hoeft het dus niet meer. Hopelijk verzacht dit het lees een beetje voor je
Ik wil wel naar de negenmaandenbeurs. Ben er 7 jaar geleden of zo een keer geweest met een vriendin. Het lijkt me wel leuk om te orienteren, maar net als bij de Huishoudbeurs moet je denk ik niet hopen op gratis dingen of koopjes want dat was op beide beurzen vroeger zo maar nu allang niet meer. Ik hoop een rustige dag uit te kiezen, dus zeker niet de laatste dag. Maar als iedereen dat doet, dan wordt die dag weer lekker rustig
Ik ben 2 jaar geleden naar de huishoudbeurs geweest en heb toen een kijkje genomen op de 9maanden beurs, vond het er wel leuk uitzien. Alleen was ik nog niet echt heel erg bezig met kids. Jonge Gezinnenbeurs vond ik zelf tegenvallen. Maar ja, wellicht is dat volgende jaar op de 9maanden beurs ook zo.
ik ben als het goed is op de helft als de 9 maandenbeurs is, mijn moeder had al kaarten bestelt en die wou mij meehebben. k zal wel gewoon mijn birkenstocks aandoen denk ik, we gaan ook nog naar de huishoudbeurs