Zwanger, problemen met de vader

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door worldofme, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    helemaal met je eens, ik ben ook absoluut VOOR gelijke rechten tussen vaders en moeders en zeker als vader graag wil moet hij die kans krijgen. Aan de andere kant is het zooooo'n moeilijk onderwerp want zie ook zoveel papa's die het enorm verpesten en dan maar gillen dat ze net zoveel rechten hebben....het is en blijft heel erg moeilijk.

Ik hoop dat je eruit komt met de vader TO, dat hij tzt bij zal draaien, geef hem anders wat tijd, je hoeft niet NU te beslissen.....

2. worldofme

worldofme Lid

22 feb 2009
    17
    0
    0
    nou nou hele discussie op gang hier. ;)

Het klopt: ik wil juist WEL dat vader het kindje ziet, maar hij kiest zelf voor dit, hij heeft me ondertussen ook wel laten weten dat hij wel allimentatie wil betalen maar geen contact met kindje wil hebben.
    Ik heb hem ook gezegd dat mocht hij ooit in de toekomst wel contact willen, dat hij mij moet bellen.

Waarom ik allimentatie vraag, tja daar kan je uren over discusieren waarom iemand dit doet, maar ik geloof niet dat ik verantwoording hoef af te leggen aan een stelletje wildvreemden ;)

Bedankt in ieder geval voor alle reacties, en ga nou niet weer met zn allen in discussie , etiketten plakken doet iedereen al :D

of lok ik nu weer een discussie uit haha

PS: om bij mn eerste vraag te blijven: mensen die dit proces hebben doorgemaakt, zou ik leuk vinden als die eens reageren!

3. Eef123

Eef123 Lid

16 mrt 2009
    37
    0
    0
    Venlo
    Niet om te stoken of zo,maar wat heb je aan mensen die dit proces hebben meegemaakt(en hun reacties),als de vader wil betalen?

Deel Deze Pagina