Hoi, De afgelopen week hebben al een aantal mensen gevraagd of ik niet zwanger ben, aangezien ik bijna alle symptomen schijn te hebben...maar dat lijkt me heel erg sterk, omdat ik heel zorgvuldig de pil slik. Ik ben hem dus niet vergeten en heb ook niet overgegeven.Dan kan ik toch echt niet zwanger zijn?
ja kan zekers wel, heb het zelf mee gemaakt, al had ikhet zelf niet door, heb toen wel een miskraam gehad, achter af had ik zoiets van ahaa vandaar. Des ondanks dat ik het niet wist en eenmiskraam heb gehad enrm verdriet gehad
het kan wel inderdaad maar de kans is wel klein,maar de kans is er. gewoon wachten tot je ongesteld zou moeten worden en ben je het bv 2 dagen later nog niet ff een testje doen voor de zekerheid. de pil is betrouwbaar vooe 99,9% dus er is een heeeeele kleine kans dat je toch zwanger KAN raken,maar het komt niet heel veel voor!!
De kans is er inderdaad. Een vriendin van mij is zo namelijk zwanger geworden. De pil is inderdaad niet 100% betrouwbaar, maar de pil is in principe sowieso niet meer betrouwbaar als je binnen 2 uur na het innemen hebt overgeven of diarree hebt gehad. En dat vergeten ze dus vaak. Moet wel zeggen dat toen ik zelf de pil nog slikte ik me daar ookniet druk om maakte hoor maar het kan dus wel degelijk
Ik heb een extreem vruchtbaar nichtje, zij is 2 keer dwars door de pil heen zwanger geraakt. Zij en haar vriend zijn dolblij met hun prachtige zoontjes hoor, maar het was wel even schrikken. En zeker de tweede keer.
hey hey, zwanger worden kan wel hoor. Zie hier het levende voorbeeld ben na 12jaar de pil te slikken (moest van de gyn toen ik 9 was omdat ik maandenlang vloeide) ineens zwanger geworden!!! Ben er wel gelukkig blij mee
Het kan idd. Een antibioticakuur verminderd vaak ook de werking van de pil (hangt er een beetje vanaf wat voor antibioticum). Dat vergeten ze er ook altijd bij te zeggen... Sterkte! Nikki
een beetje apotheek vergeet dat niet.. ik krijg het altijd te horen (in ieder geval kreeg, want ik gebruik de pil niet meer hahahaha) groetjes
Ook ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet ondanks de pil. En ik kwam er een keer achter dat ik zwanger was, dus stopte ik meteen met de pil en 3 weken later kreeg ik een miskraam.