Tips gevraagd dagen voor NOD door te komen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterre01, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik merk nu de einddatum nadert van het nog zelf mogen proberen, ik gewoon letterlijk aan het aftellen ben. Aankomende zondag is mn NOD.
    Ben gewoon letterlijk de dagen aan het afstrepen tot zondag.. Dit komt helaas niet ten goede van mn humeur. Ik heb nergens meer zin in en voel me best depressief achtig als het gaat om zwanger worden & de wens voor nog een wonder. Loop al dagen emo rond, omdat ik bijna zeker weet dat het weer een grote teleurstelling wordt... :(

Hoe komen jullie de dagen voor NOD door?

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
  3. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer gewoon de dingen te doen, die gedaan moeten worden. Maar ook leuke dingen inplannen. Ook al is het maar iets kleins. En positief blijven.

4. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik probeer ook zoveel mogelijk te doen, om vooral de dagen voor NOD vol te plannen.. Voor mij helpt stuk hardlopen of feel good movies/ series kijken ook;) Even die gedachten ergens anders.. Maar het blijft lastig!

5. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    Belgiƫ
    Bij mij helpt het druk bezig zijn... En niet te veel hier komen lezen.. Ik merk dat ik van hier te lezen erg zenuwachtig en humeurig word... Als het te erg wordt, dan blijf ik even weg...

Ik zit ondertussen 6 dagen na NOD en heb nog geen zekerheid (geen menstruatie en geen positieve test), maar bij mij helpt het druk bezig zijn echt wel!
    Maar meid wauw, ik zit slechts in mijn derde ronde, dus ik mag niet klagen!

Bij mij helpt ook wel soms even een goed potje janken door trieste liedjes. Vorige week was ook de sterfdatum van mijn oma, heb toen een tekst voor haar geschreven, lekker gejankt, en daarna ging het beter...

Wat bij mij ook helpt: filmpjes maken: lievelingsmuziek, leuke foto's (bij mij was het nu van de trouw) en me daarmee bezig houden, en dat dan regelmatig herbekijken!
    heerlijk!

6. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon doorgaan.

Hier bijna 2 jaar verder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tegenwoordig anders in sta. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld wordt en als ik even down ben idd een feel good film kijken

Deel Deze Pagina