Hallo dames, Ben een meelezer hier maar heb toch een account aangemaakt omdat ik even de mening van anderen nodig heb. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden maar na wat vage klachten heb ik afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en deze bleek positief. Vanmorgen weer een gedaan en alweer twee streepjes. Ik ben alleen zo bang dat het nog fout gaat dat ik bijna niet blij durf te zijn. Wanneer geloofde jullie echt dat je zwanger was?
Gefeliciteerd!! Ik geloofde zodra ik een positieve test had dat ik zwanger was, want dat is natuurlijk ook zo. Helaas heb ik een vervelende voorgeschiedenis, daardoor kon ik bij deze zwangerschap pas geloven dat het goed zat toen ik 12 weken was. Al was het kloppende hartje voor mij al echt veelbelovend Je bent écht zwanger en de kans is het grootst dat het gewoon goed gaat. Probeer er dus lekker van te genieten! Je maakt het niet vaak mee natuurlijk En op websites als deze lees je veel horrorverhalen hoor, dat zijn echt geen standaarden! Groetjes Patricia edit: testen voor je NOD is altijd tricky, maar als je overmorgen nog steeds niet vloeit hoef je echt niet nog een test te doen!
Bedankt voor je reactie! Je hebt ook gelijk ik weet het maar ben zo bang voor een teleurstelling. Zelfbescherming denk ik.. Lees inderdaad dat het vaak nog mis gaat. Ik zal maar "rustig" afwachten dan haha.
Ik denk dat je nu wel safer zit hoor. Vanaf positieve test na NOD is er 10% kans op een miskraam, wat al gereduceerd wordt naar 5% na een kloppend hartje. De meeste miskramen vinden plaats tussen de 4-6 weken of het zijn missed abortions, dus dat er een lege vruchtzak zit. Maar moet je nagaan, dan is er bij jou nu dus 90% kans dat het goed gaat! En over een week of 2 al 95%!
Vanaf de test, al was ik ook wel heel bang dat het alsnog mis zou gaan.. Na de 12 weken begon ik opgelucht adem te halen, heeft uiteindelijk helaas nog altijd niet zo mogen zijn.
Mij heeft het drie testen en één keer spugen 's ochtends gekost voordat ik het écht durfde te geloven. Vervolgens een week later nog een laatste testje omdat ik bang was dat als we naar de gyn zouden gaan het allemaal een droom zou blijken te zijn... Als ik hier verder lees blijkt dat best normaal te zijn, het niet durven te geloven... Maar voor jou dus: Van harte gefeliciteerd en ga ervan genieten
dat ik zwanger was geloofde ik wel toen ik de positieve test zag..... maar erin geloven dat het ook helemaal goed zat duurde wel een paar weken ....... heb tussen de eerste en tweede twee vroege miskramen gehad en dat hakt er wel in. als je wat langer bezig bent denk ik ook dat je het moeilijker zou kunnen geloven, dan ben je al zo lang bezig en dan al s het echt zover is... maar bij de ze gefeliciteerd, ga maar voorzichtig genieten!
Ik had de avond voor de test sterk het gevoel dat ik zwanger was, dus de volgende dag geloofde ik het direct, helaas had ik steeds bruin verlies waardoor ik bang was dat het mis was. Met 7 weken een echo gehad en toen kon ik het echt geloven en was de stress over.
Gefeliciteerd! Ik geloofde het al voor de 1ste test, want voelde me zwanger (pijnlijke tepels, donkere aureola, kriebelingen in buik, moe). Toen ik de test deed, de dag van mijn NOD, was dat gewoon een bevestiging van wat ik al wist. Heb dan ook geen testen meer gedaan, wordt je alleen maar onzeker van en ben je veel geld kwijt. Heb wel even schrik gehad voor een miskraam want een vriendin van me heeft dat 2x gehad. Eenmaal dat ik de 12 weken voorbij was was die schrik weg.
Gefeliciteerd De dag van de positieve test heb ik wel 100x aan mijn vriend gevraagd of er wel echt "zwanger" stond. Het geloof kwam bij mij pas echt bij de eerste echo met een mooi kloppend hartje!