Hai allen, Ik vroeg mij af of er meer dames hier zijn die meegemaakt hebben dat het ziekenhuis een mislukte poging ( om wat voor reden dan ook) niet heeft gedeclareerd bij het ziekenfonds? Op een andere site las ik dat dit het geval was bij een persoon. Waarom ik dat vraag? Onze poging is door iets heel lulligs ( interessante woordkeuze, je moet het toch ook van de humoristische kant bekijken) op niets uitgelopen. De eerste keer idem dito. Nu had een van de artsen die dag geopperd om deze poging niet te declareren. Hij deed dat waar ik bij was, de IVF arts en een verpleegkundige. De verpleegkundige die vond dat ook en ging speciaal nog langs een andere ivf arts om dit te vragen. De andere IVF arts die er bij was, was wat terughoudender, die wilde het bespreken. Vaak betekent dat in mijn optiek dat het antwoord nee zal zijn. Maar goed, blijkbaar kan het ziekenhuis toch wel besluiten en zijn ze het niet verplicht om dit te declararen bij de verzekering. Nu vroeg ik mij af, hoe hebben diegene het aangepakt bij wie het ziekenhuis besloot om het niet als poging te rekenen? Ja, ik kan gaan bellen maar het IVF team bestaat uit meer dan 1 persoon. Alle tips zijn welkom.
Als je nagaat dat dit het verhuisweekend is en er maar weinig online zijn..denk ik dat je het even moet geven
nee we zijn nog niet verhuisd bij ons in het zh zeggen ze dat als je geen punctie hebt gehad ze eigenlijk ook geen poging mogen rekenen pas vanaf de punctie. hoe hebben jullie het gedaan? ik zie dat je wel een punctie hebt gehad zijn dan nu je eitjes ingevroren? dan kun je ze ontdooien en alsnog een bevruchting laten doen en een tp is soort cryo tp dan en die vallen gewoon onder de ivf behandeling
Hey Caruli, Ja ik was al even in verwarring, zie nl wel staan dat we nog gaan verhuizen. Maar gisteren was de site onbereikbaar Helaas kunnen mijn eitjes niet ingevroren worden. Het is nogal een gecompliceerde situatie, die ik niet hier kan neerpennen ivm herkenning. Is nogal een heel uitzonderlijk vandaar. Aanstaande vrijdag belafspraak dus dan hoor ik verder hoe en wat.