Hmm, dit is erg raar. Weet zo goed als zeker dat ik mijn ei heb gehad. Precies dezelfde symptomen als alle voorgaande maanden. Maar nu ging ik net naar de wc en heb ik wederom erg rekbaar slijm in mijn slipje. Heb er ook wat kramp bij. Wat zal dit nou zijn? Was vandaag ook erg weeig op de maag en vanochtend zelfs een vlaag van misselijkheid. Raar hoor. Iemand een idee?? Liefs
Hoi hoi Ik had hetzelfde probleem. Ik dacht een paar dagen geleden echt mijn ei te hebben. Ik had er alles symptomen toe. Maar vrijdag had ik weer veel slijm dat erg rekbaar was. We hebben toch maar voor de zekerheid geklust maar ik snapte er ook niks meer van...
@Lilo, dat zou zo geweldig zijn!!!! Ik hoop dat natuurlijk heel erg!! Dan kunnen onze eskimootjes in de vriezer blijven liggen. Maar ik durf zo langzamerhand niet meer echt op mijn lichaam te vertrouwen, zucht... @Jelisa, Raar he? Erg vaag allemaal.
Hai nieuw hier maar herken het ook, zit nu op dag 30 en had net 'vruchtbaar' slijm terwijl ik 10 dg geleden ovulatie heb gehad! daarnaast gevoelig aan linkerkant. spannend hoor..
Hoi! Ja het is echt zo vaag. Weet dan ook niet zo goed waar ik dan aan toe ben (qua klussen dan). Maar goed naar mijn idee hebben we ons best gedaan We wachten het rustig af en ik laat me de kop niet gek maken, dat heb ik de vorige ronde al gedaan... Jij ook heel veel succes!