Jetjuh heb je dan nog niet de neiging om te testen?? @tutsje ja bij mij is het momenteel onder controle
Jaaaaaaaaaa! Maar ik wacht er toch nog maar even mee. Ik ben bang dat het een teleurstelling wordt. Of dat het gewoon nog te vroeg is. Jootje, slaapt jou zoontje nog 's middags? Mijn dochter slaapt sinds 1,5 week niet meer. Eerder nog 2 a 3 uurtjes, maar nu breng ik haar nog wel naar bed maar ze is gewoon aan het spelen. Ik hoor de hele tijd gepraat en gelach door de babyfoon Als ze er flauw van is begint ze na ca. een uurtje te zeuren en haal ik haar weer op. Dan houdt ze het tot 19.00/19.30 uur nog vol. Ik vind het wel vermoeiend hoor, want op zich heeft ze de slaap nog wel nodig, dus vanaf 18.00 uur kan ze ook niks meer hebben en wordt ze heeeeel druk!
jaaaaa hier precies zo'n 1. Liedjes zingen etc. Maar hij slaapt sinds zondag onder een dekbed en dat vindt hij zo interessant dat hij afgelopen 2 middagen toch heeft geslapen. als hij niet slaapt 's middags is hij rond een uur of 5 ook helemaal wild
Ik heb haar vanmiddag om 14.45 uur naar bed gebracht. Ze was gewoon echt heel erg moe. Sindsdien heb ik haar alleen maar horen blaffen, miauwen, moehoe-en etc... Ja, ja, ze zit in de "ik doe alle dieren na-fase" Ik denk dat ik haar er zo maar uit haal en dan nog even het park in ga. Het is zo mooi buiten! Leuk om te horen dat het bij jullie precies zo gaat. Maar op zich vind ik het ook wel lekker om haar nog even naar bed te brengen. Even wat tijd voor mezelf.
Woelt hij zich niet helemaal bloot? Elise slaapt nog in een dikke badstof slaapzak, maar die kan ze sindskort los doen. Dus heb ik haar maar sokjes aan gedaan, want anders is ze ijskoud. Ik ben bang dat ze van een los dekbedje een tent gaat maken ofzoiets..... Proberen kan natuurlijk altijd.....
Dat dacht ik eerst ook hij zal wel steeds bloot liggen maar dat valt reuze mee. Hij heeft zelfs al een beetje in de gaten hoe hij het dekbed weer over zich heen kan leggen. Ik had ook zoiets van ik moet het toch een keer proberen
Hallo Ik heb nu 4,5 jaar de ziekte van Cronh. Ik neem er ook de nodige medicatie voor. Heb een dochtertje van bijna 5 jaar en een dochtertje van 2jaar. Heb in het begin heel regelmatig in het ziekenhuis gelegen. De laatste keer was vorig jaar in november. Dit kwam door veel stress. Toen ik net zwanger was van mijn kleinste meisje zei mijn huisarts om het te laten weghalen, omdat zwangerschap en de medicatie niet samen ging. Heb toen zelf andere gyn's gecontacteerd en daarvan mocht het wel mits streng toezicht. Gelukkig hebben we dit gedaan want onze meid is kerngezond. Nu zijn we bezig voor een derde kleintje. Mijn ziekte ligt nu een half jaar stil met heeeeel weinig medicatie. Liefs Cindy
Ik heb Salofalkzetpillen gebruikt. Bij mij is de CU nu weer rustig gelukkig. En van mijn gewrichten heb ik ook geen last meer. Er waren dagen dat ik niet eens kon lopen en met een kleine baby was dat niet handig.
Haha, lief is dat hĆØ? En nu vindt hij het dus heel stoer om naar bed te gaan.. Ik denk dat we het binnenkort ook maar eens moeten proberen. Een dekbedje hebben we al wel. Omdat Elise de eerste maanden ingebakerd lag, vonden we de overgang naar een slaapzak wat minder groot. En dat bevalt eigenlijk wel prima tot nu toe (zolang ze hem niet zelf uittrekt ). Vanmiddag weer niet geslapen. heb haar er om 16.00 uur uitgehaald en om 19.15 lag ze er weer in. Direct in coma! Goh, wat was ze weer druk vanavond...pffffff Morgen aan het werk Gelukkig daarna weekend!
Wat voor medicatie gebruik je nu dan? En had je tijdens je zwangerschappen veel last van Cu of na je zwangerschap?
ik gebruik penthasa en imuran. penthasa kan geen kwaad, imuran daarentegen zou niet altijd goed zijn. ik heb mij altijd tijdens de zwangerschap super goed gevoeld. ook erna geen problemen gehad eigenlijk.
Hebben jullie ook "problemen" nadat je gestopt bent met de pil? Ik heb bv 3 weken na mijn laatste ongi 2 dagen last van beetje donker bloed en nu 10 dagen later heb ik het weer. Lichaam is in de war, moet ontpillen 8)
ik voel mij beter zonder pil dan met pil. heel in het begin was mijn cyclus ook helemaal van slag en dit komt ook door de ziekte.
Ja, ik heb dat ook. Ben al wel een tijd van de pil af, maar vooral sinds de laatste tijd is het drama. Twee dagen wel, dan 5 dagen niet, 2 dagen wel, enz. De laatste keer kon ik het gewoon met een inlegkruisje af, zo weinig......vreemd! Haal me nu in m'n hoofd dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn.... Kan me het bijna niet voorstellen.
Ik heb juist dat ik een week mega ongesteld ben, maar dat had ik vroeger volgens mij ook. Toen ik de pil nog gebuikte had ik altijd last van migraine daar ben ik dus mee gestopt en heb toen een spiraaltje genomen en dat beviel prima
Hoop dat mijn lichaam snel het juiste ritme weer te pakken heeft want zo weet ik niet wann mijn ei komt. Wil eigenlijk nog niet met al die testen in de weer dan vind ik het zo'n moetje (mijn gevoel he)
Hallo Meiden, Hoe gaat het hier? Met de ziekte? En de grote vraag natuurlijk... Is er iemand van ons zwanger? Zal wel ontzettend leuk zijn ben erg benieuwd!!! Liefs
Ik weet het nog niet gister avond met een predictor positief getest maar na het lezen van al die negatieve verhalen toch ook een kv 2voor 5 gehaald en die was negatief. temp was vanmorgen nog wel verhoogt maar heb zondagochtend en vanochtend helder rood bloed gehad bij het naar de wc gaan. Ik denk dus dat ik weer ongi ga worden ( helaas).
hoi, ik denk ook niet dat het deze maand raak is want we hebben de vruchtbare dagen niet erg kunnen benutten. Verder heb ik al ongi verschijnselen zoals mega zere borsten dus ik zeg alvast...............op naar de volgende ronde.
Ik zit nu een week voor de NOD denk ik, en heb ook al weer ongi verschijnselen. Dus ook maar weer op naar de volgende ronde!