Ik ook nog niet. Denk dat ik dit weekend ongi word. Laatste paar keer zeer onregelmatig, dus ik hoop dat ik weer "gewoon" ongi word, zodat we weer kunnen gaan rekenen. De verschijnselen zijn in elk geval weer aanwezig! Succes allemaal
Ik ben inmiddels volledig ongesteld geworden en ga dus zeker naar een nieuwe ronde. volgende NOD is 21 november.
Ik had gister weer bruinverlies en vandaag weer helemaal nergens last van wel wat buikpijn maar voor de rest helemaal niks. Echt heel erg vreemd allemaal
Hallo, mag ik hier ook mee kletsen ? ik heb wel Crohn en geen Cu , wat bij mij is gevonden in 2001 na jaren gehoord te hebben dat ik maar meer vezels moet eten. ik woon onder amsterdam en ben 31 jaar heb ik 2007 een zoontje gekregen zonder problemen. was niet klein en ik gebruikte asacol (niet regelmatig) ik raakte in een maand zwanger.. na de bevalling verloor in bloed en dat was hardnekkig voor de rest is alles rustig en na salofalk (*zetpil) en prednison gebruikt te hebben is het nu rustig echter lukt het niet om een brusje te creeren. na 3 miskramen wordt er onderzocht of mijn antistoffen zich tegen mijn lichaam keren. dit schijnt bij damrproblemen te kunnen vaak bij de 2e schijnt het lastiger te zijn omdat je lichaam het herkend als indringer. fijn om te horen dat er wel mensen zijn die ook een 2e hebben gekregen.
Hallo Meiden, Vraagje voor degene die Entocorte gebruiken of gebruikt hebben: Hebben jullie er ook last van dat jullie menstuatie uitblijft? Denk dat dat namelijk bij mij wel het geval is ben nadat ik gestopt ben met de pil maar 1x ongi geweest dus denk eerlijk gezegd dat het aan mijn medicijnen ligt, heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Liefs
Ik gebruik geen Entocorte, alleen heb ik het idee dat ook door de medicijnen die ik gebruik, Salofalk Granu-Stix, mijn menstruatie uitblijft. Sinds ik die medicijnen gebruik is het echt drama. Op dit moment wacht ik alweer een tijdje, hopelijk komt het dit weekend. Ik weet niet of Entocorte er ook om bekend staat dat het je hele cyclus in de war kan brengen. Van Salofalk weet ik dat het eigenlijk geen niet zou mogen, maargoed...Ieder mens is natuurlijk weer anders. Groetjes, Henriët
Hee Henriët, Ik gebruik naast Entocorte ook Salovalk en in de bijsluiter staat daar niks over. Toen ik de pil slikte werd ik altijd ongi 3 dagen nadat ik mijn laaste pil had genomen en ik ben gestopt met de pil en begonnen met Entocort en nu is het maar wachten, wachten en nog eens wachten! Ik moet 9 november weer naar de dokter in het ziekenhuis dus ik denk dat ik dan eind van de week mijn eerste zwangerschapstest ertegen aan gooi, je weet maar nooit natuurlijk
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat je cyclus wat langer de tijd nodig heeft om weer op regel te komen. Het is heel verwarrend natuurlijk, ben je nou wel of niet zwanger. Als ik dit weekend niet ongi word gooi ik er ook maar weer een testje tegenaan. Ik voel me totaal niet zwanger, dus ik reken maar nergens op. Ik ben een tijd geleden al gestopt met de pil en werd op zich vrij regelmatig ongi. Alleen sinds afgelopen maand is het behoorlijk in de war. En ik heb de afgelopen weken al 4 testen gedaan, want je weet natuurlijk niet wanneer hoe en wat..... Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! En nu maar lekker van het weekend genieten! Groetjes, Henriët
Ja, natuurlijk ben je welkom! Ik heb in 2007 een dochtertje gekregen. En nu klaar voor een tweede kindje Bij mij kwamen de klachten tijdens de zwangerschap en pas één jaar na de geboorte van mijn dochter is colitis bij mij vastgesteld. Groetjes, Henriët
Ik heb ook de granu stix maar aangezien mijn mens. sowieso altijd uitblijft geloof ik niet dat dat een bijwerking is. Wat mijn arts wel zei is dat je gedurende een hevige opvlamming 'verminderd' vruchtbaar bent. Ik wacht nog op mijn mens. Spannend! Heb weer allerlei kwaaltjes!
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ben d'r blij mee! Ik heb gewoon een maand overgeslagen met alle onzekerheid vandien. Dus op naar de volgende maand! Jootje: Toch wel spannend, 5 dagen overtijd. Ik weet nog bij mijn dochter dat ik pas heel laat positief teste, dus wie weet.... Chebu: Hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het wachten?
Ik vind het eigenlijk ook wel erg raar. Ik ben eigenlijk nooit zo lang overtijd. Ik heb afgelopen zaterdag voor het laatst getest.
hoi, Ik heb geen CU maar Crohn, mijn man ook. Wij hebben elkaar via de vereniging leren kennen. Samen hebben wij 2 gezonden kinderen gekregen ondanks de crohn. Ik heb ruim 6 jaar geleden een stoma gekregen en sinds dien is de crohn relatief rustig. Van onze eerste was ik gelijk de eerste maand zwanger, van de 2e was het een ander verhaal. Ik heb na de zwangerschap van onze zoon een correctie gehad van de stoma die niet goed is gegaan. Ik had 2 weken na de operatie een darmperforatie op 7 plaatsen. Daardoor heb ik veel litteken weefsel in mijn buik, wat er voor zorgde dat ik een bbz heb gekregen in 2007. Na de operatie aan de bbz bleek dat het zo verkleefd lag dat ik alleen nog maar zwanger kon worden via IFV. Dit is gelukkig ook de eerste keer gelijk goed gegaan en hebben wij nog een prachtige dochter gekregen. Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook zo goed mag gaan als bij ons. Ondanks dat we voor de 2e een lange weg hebben begaan is het toch zeker de moeite waard. groetjes conny
Ik ga zaterdag mijn eerst zwangerschaps test doen omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden en aankomende maandag moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle en mag ik dan toch zwanger zijn (waar ik echt helemaal niet van uit ga) kan ik dat mooi gelijk aangeven en kan de dokter de medicijnen daar op af stemmen. Hoe gaat het voor de rest met iedereen hier? Liefs
Nou ik heb de afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en helaas was die negatief . Vanochtend moest ik weer voor controle naar het ziekenhuis, maar volgens mijn arts lag het niet aan de Entocorte dat mijn menstruatie uitblijft. Ik wacht nu al bijna 2 maand (!) op mijn natuurlijk menstruatie. Normaal gesproken zou je het lekker vinden dat je nie ongi wordt maar nu wil je zo graag de de duivels komen. Word hier echt niet goed van!