Reading & kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Summer93, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer93

Summer93 Lid

12 jan 2015
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Een tijdje terug heb ik een topic geopend over mijn onzekerheid. Ben toch ergens bang dat het mij niet lukt om via de natuurlijke weg zwanger te worden. Geen idee waar dit vandaan komt.
    Van 26 jan tot 31 jan heb ik dus mijn ontrekkingsbloeding gehad en heb dus nog tot nu toe geen natuurlijke menstruatie gehad. Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus dus ik begin hem natuurlijk alweer te stressen.

Daarbij komt ook nog. Gister liep ik op de huishoudbeurs, zat daar iemand die readings geeft. Ben ik normaliter redelijk nuchter over maar ik dacht nou ik ga eens kijken wat ze te vertellen heeft.
    Ik had dus de vraag gesteld of ze mij kon vertellen of ze iets kon zien over onze kinderwens. Waarop zij antwoord dat zij hier niks over zegt, dit laat ze over aan de natuur. Prima.
    De hele reading klopte merendeels en was erg interessant om te horen. Uiteindelijk zegt ze toch nog: (na het zien van foto van mijn vriend) Ik zie eerlijk gezegd niet dat er binnenkort een kindje bij komt. Al kan dit over 3 of 5 jaar wel anders zijn. Maar denk goed na wat je wilt enz.

Ik was een beetje perplex. Eerst wil ze niks zeggen en daarna toch wel? Ik schoot natuurlijk in de stress door dat negatieve bericht. Vraag me toch af of ik hier veel waarde aan moet hechten of niet? Andere vrouwen die dit ook wel eens gedaan hebben?

Dacht misschien ook, ze ziet waarschijnlijk dat ik redelijk jong ben (21) en wilt dat ik er goed over na denkt. (wat ik natuurlijk allang heb gedaan)
    Ten tweede dacht ik. Misschien ziet ze wel dat ik er echt zo onwijs erg mee bezig ben en dat ik het wat moet los laten.

Ik weet het gewoon even niet meer. Voel me er erg rot onder. Sorry voor het lange verhaal en bedankt voor het lezen.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou nuchter bekeken niet te veel waarde hechten aan een reading die je hebt laten doen op de huishoudbeurs. ik kan me voorstellen dat jou redenatie, dat ze zag dat jullie nog jong zijn (misschien ziet je vriend er nog jonger uit?), dat ze daarom zoiets zei klopt. Maar ik vind het een beetje een rare opmerking van haar. Ik zou er proberen het een beetje los te laten.

Al zou iemand readings kunnen doen, lijkt het me stug dat ze zo goed zijn dat ze het op een plek als de huishoudbeurs zo op commando bij de een na de ander te kunnen.

3. Summer93

Summer93 Lid

12 jan 2015
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

Ik denk inderdaad ook dat ik er niet te veel waarde aan moet hechten. Kan ook niet te veel verwachten van een reading op de huishoudbeurs haha. Beetje stom ook van me dat ik zoiets laat doen. Mijn vriend is 28, en ziet er naar mijn mening ook uit naar zijn leeftijd. Maar dat kunnen anderen natuurlijk anders zien.

Weet je trouwens wel of het normaal is als bij de eerste menstruatie na de pil stop het dus zo lang duurt? Zit nu dus op dag 35. En weet niet na hoeveel dagen ik de huisarts moet raadplegen.

4. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Hoi summer93,

Ik snap je helemaal. Ook ik heb een ontzettend naar gevoel over gaat het ons ooit wel lukken. Maar dit slaat eigenlijk nog helemaal nergens omdat wij net gestopt zijn en ook ik op m'n eerste ongesteldheid wacht. Ik kan het niet uitleggen, maar in mijn omgeving lukt het bij iedereen, dus ik denk dan gelijk....zie je wel, zijn wij dadelijk degene bij wie het niet lukt. Lees sinds een week op dit forum, en maak me alleen maar meer gek juist...

5. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wilde hier toch wel even op reageren.

Als eerste denk ik dat iedere vrouw het ontzettend spannend vind en onzeker is of het zwanger worden wel gaat lukken. Ik herken dat heel erg! Ik had dat bij de eerste en ik heb dat nu ook wel weer hoor. Gewoon ontzettend bang voor een teleurstelling want je leest hier op het forum genoeg verhalen dat het voor sommige dames moeizaam gaat maar je leest ook dat er heel veel vrouwen binnen een jaar zwanger raken....

In dit soort readings geloof ik niet. Ik ben zelf echt wel met spiritualiteit bezig en sta hier heel erg open voor maar dit soort dingen kan ze gewoon niet weten. Heb jaren geleden is mijn handen laten lezen op een beurs en zij zei ook tegen mij dat het heeeel lang zou duren voor er een kindje kwam. Zo helemaal in de stres en heb toen een mailtje gestuurd naar een bekende schrijfster van handlijnkunde boeken. Die lachte dit totaal weg en schreef mij ook dat ze dit soort dingen niet kunnen zien en al helemaal niet kunnen zeggen... En binnen een jaar was ik zwanger en dat is niet lang...onzin dus meid!

Accepteer je onzekerheid en je angst en weet dat heeeeel veel vrouwen dit dus hebben! Geef je cyclus even de tijd om op orde te komen. Dit kan idd even duren en volgens mij is 35 dagen dan nog niets eens zo lang...

Laat die onzin reading dus echt maar lekker los....grootste onzin!

6. Summer93

Summer93 Lid

12 jan 2015
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Mackwek,

Kan mij ook precies in je verhaal vinden ja. Ik denk dus ook altijd: het lukt bij iedereen dus bij ons vast niet.
    Op welke dag van je cyclus zit jij nu?

7. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Dag 10 pas. Dus nog erg vroeg. Maar ben afgelopen jaar ook een keer met de pil gestopt i.v.m. Ziekte en wilde zeker weten dat hij nog veilig was. Dus toen opnieuw gestart na ongesteldheid. Toen duurde het 6 weken voor mijn cyclus weer op gang was, dus daar ga ik nu ook maar even vanuit. Maar je wilt al zo graag dat het zover is :cool:

8. Summer93

Summer93 Lid

12 jan 2015
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt reeva voor je reactie! Ik geloof inderdaad dat iedere vrouw wel enige onzekerheid heeft. Maar ik ben er elke dag constant mee bezig. Ik maak mijzelf helemaal gek waardoor ik denk dat het ook niet gaat lukken. Vraag me af of veel vrouwen dat hebben!

Maar je reactie doet mij wel erg goed. Als jij al helemaal echt een professioneel iemand heb geinformeerd en dit weg lacht dan moet ik het dus wel met een korreltje zout nemen.

@Mackwek. Op dag 10 valt nog wel mee ja. Hopelijk is het dit keer ook zo dat je cyclus eerste keer 6 weken is en daarna hopelijk regelmatiger! Maar dat wachten. Pfff echt niet fijn!

9. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hai summer, deze gedachten had ik ook steeds. En had zelfs een lange cyclus van 43 dagen pff. Dat maakte mij nog meer onzeker. Nu toch zwanger. Dus probeer je niet al te druk te maken.

Liefs.

10. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hoi Summer,

Volgens mij heeft iedere vrouw die graag zwanger wil worden dat gevoel. Ik had het tenminste ook en was bij één keer onveilig zwanger.

En een vriendin van mij had het ook en was in ronde drie zwanger. :D

Readings zou ik geen waarde aan hechten...;);)

11. Summer93

Summer93 Lid

12 jan 2015
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

summer, gefeliciteerd met je zwangerschap! Het kan dus echt erg snel gaan.

Hoop eerdaags toch wel mijn menstruatie te krijgen. Enig idee na hoeveel dagen ik de huisarts moet bellen? Of kan het wel een paar maanden duren voordat de eerste natuurlijke menstruatie op gang komt.

Nou dat van die reading moet ik dus gewoon loslaten en kijken wat de natuur doet.

12. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Niet iedere "lezer" op een beurs kan een ervaren "lezer" zijn. Het kan zijn dat ze er naast zit. Het eerste medium dat alles weet moet nog geboren worden. Ik zelf ben ook erg met spiritualiteit bezig. Maar aks medium moet je oppassen met zulke uit spraken. Ik ben laatst ook bij een medium geweest met de foto van mijn overleden vader. En die gaf door dat er iets mis was met mijn stofwisseling. Ik was doodsbang natuurlijk. Mijn oma en zus hebben ook een traagwerkende schildklier. Dus ik dacht ik ook. Ik heb het laten checken en er is niks aan de hand. Dus het kan zijn dat zo'n vrouw er gewoon naast zit hoor.

Deel Deze Pagina