Zwanger raken met verstopte eileider

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shar91, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Hallo dames,

Mijn vriend en ik zijn inmiddels een jaar bezig om zwanger te raken. Vorige maand hebben wij wat onderzoeken gehad in het ziekenhuis en alle uitslagen hiervan waren goed. Vorige week heb ik een HSG onderzoek gehad. Tijdens de HSG bleek dat mijn linker eileider dicht zit, de rechter was wel goed doorgankelijk. Mijn eisprong is morgen en ik lijk te voelen dat het eitje aan de linker (verstopte) kant gaat springen.

Ik vraag mij af of er vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben?
    Kun je zwanger raken als het eitje springt aan de kant van de verstopte eileider?

(Dus niet als er nog maar 1 eileider over is, maar wanneer er 1 van de 2 verstopt zit)

Liefs!

2. knuffelfloor

knuffelfloor Actief lid

28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Hier heb ik geen ervaring mee.
    Had je hier klachten van? Of merkte je daar nietsvan?

3. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Ik heb hier niets van gemerkt. Gyn zei van te voren ook dat hij geen bijzonderheden verwachtte, dus stond er wel even van te kijken.

4. knuffelfloor

knuffelfloor Actief lid

28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Dat viel ook rauw op jullie dak! Ik hoop dat het gauw raak is

Shar91 vindt dit leuk.
  5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik ben zwanger geraakt met een eisprong aan de kant waar de eileider niet doorgankelijk was. Hoe dat kon nog steeds geen idee:D

Shar91 vindt dit leuk.
  6. Nala001

Nala001 Actief lid

17 jul 2018
    110
    78
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoi @Shar91
    Je kan zeker zwanger raken, ookal is de eisprong aan de kant van de verstopte eileider. Je eileider die werkt neemt namelijk de taak van de ander over en kan het eitje aan die kant ook pakken. Hoe dit precies werkt weet ik ook niet, maar volgens mijn gyn kan dit zeker.

Hoop dat het raak is voor jullie:thumup:!

Shar91 vindt dit leuk.
  7. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    Ik heb deze maand de HSG gehad en daaruit bleek dat 1 eileider verstopt zit, vervolgens op de wachtlijst gezet voor een kijkoperatie. En gisteren op 14 dpo een duidelijk positieve test! Dus ja het kan heel goed!!

Shar91 vindt dit leuk.
  8. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Bedankt voor jullie reactie. Wat een positieve berichten! Dat geeft me in ieder geval wat goede hoop :) Fingers crossed!

Nala001 en Lizzy02 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina