dit is echt raar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door millie, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. millie

    millie Lid

    17 okt 2005
    21
    0
    0
    kapster
    eys
    hoi hier ben ik weer, ik lijk wel een zeur maar ik ben helemaal van slag.
    dit heb ik nog nooit gehad!!
    mijn verhaal is al redelijk bekend, ik heb een zeer onregelmatige cyclus en ik was woensdag 2 dagen overtijd dus ik getest en hij was negatief :evil:
    maar ik was nog steeds niet ongi tot vanmorgen (vrijdag) daar was het :)
    maar daar bleef het ook bij want nu is er niks meer terwijl ik meteen vanaf de eerste dag altijd vrij heftig ongi ben :(:
    wat is dit wat moet ik hiermee en heeft iemand raad voor mij :(:
    mijn lichaam houd mij dus vreselijk voor de gek want dat ik alsnog zwanger zou zijn sluit ik dus uit maar voor dit heb ik dus ook geen verklaring :x

    groetjes millie,

    ps de banner klopt niet helemaal verkeerd ingevoerd :)
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb het ook deze keer.. vreemd he. vanmorgen rood en nu al verder helemaal niks!

    Komt vast wat trager op gang deze keer..
     
  3. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Dan zal t wel in de lucht hangen...hiero nog 1 :(
    Altijd regelmatig ongesteld...28e dag 12uur smiddags. nu 2 dagen overtijd, snap er niks van :( Net test gedaan: niet zwanger :cry:
    Zit hier gek te worden :(
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet doen Naomy, dat heeft geen zin.
     
  5. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heb net eens bij mezelf gekeken en ik had een cyclus van 28 of 31 daarna 29, 32 en nu als laatste weer 29. Ook bij mij dus onregelmatig, maar die ovulatietesten zijn dan wel weer handig vind ik!
     
  6. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Nogmaals hoor, klopt mijn banner nu wel? Er staat steeds dag -3 van de cyclus terwijl dit dag 1. van mijn cyclus is, ach het zal allemaal wel!
     
  7. millie

    millie Lid

    17 okt 2005
    21
    0
    0
    kapster
    eys
    weten jullie wat raar is ik heb dit allemaal al eens beleefd bij onze eerste keer en toen ging het niet anders met me :)
    heel onregelmatig ongi (28-34-24-33-30-34-26-37)
    ik heb getempt ik gebruik ovulatietesten dat het mij een fortuin kost en ik voel geen eisprong helaas :evil:
    wij moet het echt op ons gevoel doen en dat onregelmatige dat moet ik dan maar accepteren maar we willen zo graag nog ene erbij :cry:

    tot hoors millie
     
  8. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    dus bij jou werkte de ovulatietest niet? Maar ik begrijp dat je wel al 1 kindje hebt?
     
  9. millie

    millie Lid

    17 okt 2005
    21
    0
    0
    kapster
    eys
    ja hoor, ons zoontje MILAN is van augustus 2 jaar en dat is naar mijn gevoel een godsgeschenk geweest ;)
    een heel jaar lang hebben wij gesukkeld om zwanger te worden en alles al geprobeerd maar het wou toen niet lukken totdat je er niet meer mee bezig bent en voor ik het wist was ik 5 dagen overtijd en was die test ook meteen duidelijk :p

    en ik heb ondanks die moeilijke tijd een geweldige zwangerschap gehad en een (voor mij) perfecte bevalling :rolleyes:
    dus ik hoop en hoop maar dat ik dit nog eens mee mag maken :oops:

    groetjes en dank jullie wel voor de steun (moet wel een traantje laten)
     
  10. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heel veel sterkte en het geluk komt je vast nog een keer tegemoet!
    Ik begrijp je gevoel heel goed, geen zorgen maken en geniet dan komt het vast weer vanzelf ;)
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He meisie niet huilen hoor, hoe je het went of keert, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

    knuff!
     

Deel Deze Pagina