word niet gelijk bang!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door keina, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    hallo allemaal,

ik dacht vertel even jullie verhaal voor mensen die soms bang worden of het ergste denken.

mijn man en ik zijn nu een jaar en 4 maanden bezig voor een kindje helaas nog niet gelukt.

mijn man moest zijn zaad inleveren, dat had hij gedaan, nu hadden ze te weinig, om de testen heel goed uit te voeren (waarschijnlijk hadden ze het bakje laten vallen) maar wat ze nog hadden hebben ze wel getest. uitslag: heeel heeel slecht, er viel niks meer te doen!!! helemaal ontvruchtbaar.
    maar moest over 3 maand nieuwe inleveren.
    donderdag weer geweest voor uitslag, ontzettend nerveus want wat als dit nou weer slecht is, dan kunnen we het vergeten.
    uitslag: ver maar dan ook ver boven het gemiddelde!! alles was super goed!

ik probeer hier mee te zeggen, ga niet gelijk uit van 1 test!
    laat je niet gek maken, het is ook een moment opnamen!

liefs
    keina

ps voor de mensen die willen weten wat nu? tja we gaan nog een half jaar even zo proberen en anders dan gaan we het een handje helpen.

2. Alita

Alita Niet meer actief

ppfff kan toch niet eigenlijk!!!! hebben ze dan een foutje gemaakt?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje dat was schrikken!!!

Ben jij al wel helemaal onderzocht dan? Want als jullie het nu nog een half jaar gaan proberen omdat hij goed zaad heeft, betekend natuurlijik niet dat er bij jou niets aan de hand kan zijn...

Mijn vriend heeft namelijk zgn superzaad :D maar goed, hoe goed hij ook zn best doen, bij mij van binnen is het een rommeltje, en zoals je aan mijn banner kunt zien, moeten we ondanks zijn goede zaad nu toch aan IVF beginnen.

Succes!!

4. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    eerste keer hadden ze het potje laten vallen, vandaar de slechte uitslag. tweede keer goed, maar toch was het heeeeeeeel spannend.

bij mij is alles ook goed, elke maand ei, bloed was goed, echo was goed dus tja na overleg heb ik en mijn man besloten om pas in nieuwe jaar verder te onderzoeken.

liefs

5. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik ben sinds juni 2008 gestopt met de pil en de onderzoeken zijn dus ook al begonnen. Een arts test altijd 2 keer t zaad, is bij ons ook gebeurd. Wij kregen te horen door de ha bij de 2e test dat t heel slecht wat, dat we geen kinderen konden krijgen op de natuurlijke weg. Vervolgens naar de gyn geweest en toen bleek er niks aan de hand te zijn ( waren dezelfde testuitslagen waar ze naar keken )

dus zelfs daar kunnen ze over verschillen

Deel Deze Pagina