Als je pas 4 dagen geleden de pillen bent vergeten kan je nu onmogelijk al zwangerschapssymptomen hebben. Je zit je zelf een beetje gek te maken ben ik bang.
Ja dat d8 ik ook al. heb nogal wat aan me hoofd, werk en prive. Maar ene kant gelukkig maar, want komt nu nog niet goed uit. Zal wel stress zijn dan. Tnx
Ik zeg niet dat je niet zwanger kan zijn, maar nu al die dingen zijn niet zwangerschap gerelateerd. Als je strip op is nog eens een testje wagen voor je eigen gemoedsrust.
oooh,. dus de kans bestaat dus wel (klein) dat ik wel zwanger kan zijn? oei.... ok. Dan is het dus afwachten wanneer ik ongi moeten worden en dan afwachten en als t uitblijft een test doen dus, of ik dan meteen een test doen als ik onig moet worden?
Je kan testen wanneer je ongi moet worden. of iets langer wachten. Ja de kans is er wel, maar probeer dat een beetje van je af te zetten nu. Je gaat vanalles voelen enz, terwijl er misschien niks aan de hand is.
ja dat is zo. Ik wacht het dan wel af. Het zal wel niet zo zijn, maar je gaat dan opeens . bij elk dinge denken... oei is dat iets haha Echt stom. Ik wacht het wel, kan niks anders doen. bedankt voor je reactie
Vanaf wanneer zou je bijvoorbeeld pas dingen/symptomen kunnen krijgen? Pas na 1 week of pas na 2 weken?
Op aanraden dan toch maar stoppen met de pil en voor de rest vd maand geen sex of veilig en dan mijn ongi afwachten......spannend. Alleen wat als het nou wel zo is, zou stiekem blij zijn, maar mijn vriend..... niet denk ik
Natuurlijk is er altijd een kleine kans dat je zwanger bent. Maar ik vind het meer op vitamine te kort en griep lijken. Buikpijn en misselijkheid gaat rond. En blaasjes in je mond krijg je heel vaak als je een beetje te weinig vitamines hebt gehad.
mmmm daar zit ook wel wat in ja. Misschien zit ik aan dingen te denken die er helemaal niet zijn. Je kan best gelijk hebben. Zou wel het beste zijn, ook al zou ik stiekem het wel jammer vinden. We wachten af en test wel voor de zekerheid.
Hoi meiden, Nu ben ik 3 dagen gestopt met de pil en kreeg net wat bloedverlies. Kan dit de echte ongesteldheid zijn of is dat iets van het vlies wat altijd in je baarmoeder blijft zitten? ben ik nu niet zwanger, of kan ik dat nog niet zeker weten? Lijkt me toch wel verstandig om voor de zekerheid een testje te doen of niet ?
Als je stopt met de pil, zul je eigenlijk 9 van de 10 keer een bloeding krijgen. Aangezien je nog geen 14 dagen na een eventuele bevruchting zit, heeft een test echt niet veel zin.
me banner klopt niet, zal me banner veranderen. Ok, dus er bestaat geen kans dat ik eventueel zwanger kan zijn dus?
Ok. Ik ben de 13e oktober gestopt met de pil. De 20e weer begonnen. Toen 2 dagen geslikt. 2 dagen vergeten en sex gehad. Op advies van een medeforummer gestopt met de pil. Toen nog een keer sex gehad, na 2 dagen geen pil slikken, maar wel met bescherming, alleen dat ding gleed dus telkens weg of rolde omhoog En heb nu al 3 dagen geen pil geslikt en ben net een uurtje geleden ongi geworden. tenminste dat denk ik. het is precies hetzelfde als ik normaal ongi ben.
je bent dan ongeveer 7 dagen na het vergeten van de pil, dus maximaal 7 dagen na een bevruchting (als er al een eisprong is gevolgd) dus dan kan je nog niet testen. Het is normaal dat je nu bloed, aangezien je weer gestopt bent met de pil.
Ok, maar het betekent dus niet, dat ik niet zwanger kan zijn? De kans bestaat dus nog steeds dat ik wel zwanger kan zijn....?
Ok, dus het is nog steeds verstandig om te testen straks? wanneer moet ik eigenlijk ongesteld worden dan? En vanaf wanneer kan ik goed testen? Of kan ik dan beter dat laten berekenen met die banners? heb nu een goede aangemaakt, deed dat om het bij te kunnen houden. want snapte weinig van dat cyclus rekenen