Heeeeel erg bedankt, Bloem Het is niet echt de bedoeling dat ik zwanger word, maar als ik me zo voel wil ik ook wel zwanger zijn. En dan wil ik het ook wel weten..soms heb ik echt het gevoel en andere met mij dat ik mezelf gek maak...
Als je het leuk vind toch wel in verwachting te zijn, is het een prachtige verassing toch? Hoe is het afgelopen met de nieuwe test(en)?
nee het is niet de bedoeling dat ik zwanger ben. Ik heb niet eens een relatie met de vader. Dus liever niet, maar als ik zwanger ben - is het zeker gewilt zal ik er zeker voor gaan zorgen en er heel blij mee zijn. Heb dinsdag morgen getest maar niets te zien. Alleen ik voel me nog steeds zo "vreemd" en er zijn meer dingetjes bij gekomen. Dus ik ga morgen naar de dokter om het met hem te bespreken. Mijn moeder en vriendinnen denken dat ik schijnzwanger ben, maar ik vraag me af tot hoe ver dat door gaat. Want ik voel al die symptonen wel (temperatuurverschil, bobbel in buik, vaak plassen, steken in mijn buik, moe zijn en sinds gister pijn in rug.. maar alles wisselt zich af om de dag) groetjes,
Succes, en zo bedoelde ik het ook, dat als je wel zwanger bent dat je ook blij bent Over schijnzwanger kan ik je niks vertellen, ik weet niet hoe dat zit. Er zijn wel veel vrouwen die inderdaad van alles voelen voor ze ongesteld worden en daardoor denken zwanger te zijn, maar of je menstruatie daardoor uitblijft dat weet ik niet.
sorry dan begreep ik je verkeerd.. Ik ben al ongesteld geweest. Dat is het rare eraan... Ik slikte de pil en had na me eisprong een zwanger gevoel en dat is terug gekomen na me ongesteldheid..
misschien heeft het ook met ontpillen te maken. maar ik voelde me al zo toen ik de pil nog slikte.. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad, en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik ben echt blij dat ik besloten heb om naar de dokter te gaan.' Morgen zal ik wel ff het resultaat laten weten.. groetjes