Goedemiddag, Vraagje aan hopelijk iemand die een soortgelijke situatie herkent of raad kan geven wat te doen.. ik ben 32 jaar, sinds okt'13 gestopt met de pil en sinsdien een keurige 28 dagen cyclus heeft. Mijn menstruaties zijn/verlopen vrijwel eender behalve deze maand; Vandaag 13 dagen overtijd, en heb vanaf dag 8 tm dag 11 bruin bloed/slijm verloren. Leek absoluut niet op mijn (begin) menstruatie. De consistentie was dan ook niet vloeibaar/ stolsels en rood, maar bruin en beetje slijm, (excuus voor de details De pijnklachten onderrug en duizeligheid/gespannen borsten waren ook milder dan normaal, echter wel aanwezig. Ik heb alle verschillende tests gebruikt; allemaal negatief. Ik maak me nu toch erge zorgen, zo ben ik misschien al teveel aan het zoeken en lezen geweest op internet en verschillende forums. Heeft iemand een idee? innestelingsbloeding zou mi toch een week eerder hadden moeten zijn? ik weet t ff echt niet meer... Helluup
Misschien toch een innestelingsbloeding en is je ei later dan je gedacht had? Je eisprong kan door allerlei redenen iets later zijn dan anders. Weet niet of je ovulatietesten gebruikt hebt? Zo niet dan zou het kunne zijn dat je toch zwanger bent/was maar dat de innesteling niet goed gegaan is, dan word je alsnog ongesteld (vmk). Je maakt dan te weinig hcg aan dus kan je ook niet positief testen. Ik hoop voor jou natuurlijk het eerste! Succes
Adriana85 bedankt voor je reactie.. ik heb geen ovulatietest gedaan, meer obv de voorgaande menstruaties en had altijd het gevoel mijn eisprong te " herkennen". hopelijk test ik komende dagen positief, het zou zeer welkom zijn ik ga nu ook niet meer uit van een mogelijke zwangerschap, maar alle berichten van alle " afwijkende " toch positieve zwangerschappen geven je dan toch die stiekeme hoop ;-( wanner ik iets meer weet, zal ik het laten weten. bedankt