zwanger raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanna, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Hallo allemaal,
    Even een vraag, mn man en ik zijn ongeveer 4 maanden bewust bezig met zwanger raken, we doen het al 6 maanden onveilig maar de laatste 4 maanden doen ben ik echt bewust bezig met dagen dat ik vruchtbaar ben. Maar tot op heden helemaal niets helaas.

Ik moet helaas toegeven dat ik wel rook. doordeweeks op werk rook ik 6 sigaretten per dag en weekenden maar 2 per dag. Zal het roken echt zoveel effect hebben op het zwanger raken. Ik kan echt niet stoppen nu. Ben er helemaal niet aan toe. Ik weet het klinkt raar Ik wil zwanger raken maar ik wil niet stoppen met roken. Maar ik kan het nu echt niet. Ik weet dat wanneer ik zwanger ben dat ik zeker zal stoppen dan moet het wel maar ik kan nu de kracht niet vinden om te stoppen.

Zal dit echt zo erg zijn?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik kan je alleen maar deze website link geven, ik heb zelf ook gerookt en weet datje door die sigaretten gewoon op het vlak van stoppen niet helder kan nadenken. Je probeert altijd excuses te vinden van "het zal toch niet zo erg zijn" terwijl je onbewust wel beter weet. Om te stoppen moet je er echt achter staan, misschien kan deze website je overtuigen? Ik hoop echt voor je dat je kan stoppen, niet alleen omdat dit je vruchtbaarheid kan vergroten maar ook omdat het gezonder is voor jezelf. Ik veroordeel je helemaal niet, heb zelf ook gerookt en weet hoe moeilijk het is, heel veel sterkte. Er is een topic trouwens geopend door Minoes om samen te stoppen met roken, misschien een idee?

http://www.zwangerstraks.nl/roken.php

Deel Deze Pagina