Menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ben dus ongi geworden gisteren en nu ben ik het zo erg..
    Het is net alsof ik af en toe in mijn broek plas :oops:

Maar ik vind het zo vreemd. De vorige maanden had ik er niet zo heel erg veel last van.
    Hoe kan dat dat het elke maand zo verschillend is??

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Ooievaar... geen idee maar vind het wel kl*te voor je dat je ongi bent geworden :S

xxx

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja het is niet anders
    Het gekke is dat ik er nu niet eens zo'n moeite mee heb

Alleen ben ik nu wel heel erg ongi :(

4. Niet meer actief

Balen! Maar ik denk dat dat wel eens kan verschillen per maand, misschienwordt je eens goed leeggemaakt in je baarmoeder nu?

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja ik hoop het en ik hoop dat de pendel van sonja dan gelijk gaat krijgen ;)

6. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, probeer het te houden op een goede schoonmaak beurt van je lichaam en dat je er dan weer voor 100% tegenaan kan ;) Dus als het goed is moet dit voorlopig je laatste ongi worden, ik hoop het voor je ;)
    Liefs, mussie

7. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je mussie en ik duim voor jou dat je snel zwanger bent en dat alles goed zal gaan :D

8. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel lieverd, we gaan voor elkaar duimen dat we gauw goed nieuws hebben ;) En dat we 9 maanden later een gezond wondertje op de wereld mogen zetten ;)

9. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het kan natuurlijk ook dat er twee eitjes waren. Ik had de afgelopen twee eitjes die gesprongen waren. Had ook 2x zoveel last van de hormonen (hoofdpijn, chagrijnig, moe). En ook de menstruatie was meer dan normaal. Maar nu ben je goed schoon gespoeld en kun je weer fris aan een nieuwe ronde beginnen. Ik ga voor je duimen.

Groetjes, Jaycey

10. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hai, ik heb ook twee keer hetzelfde gehad...
    1 mnd weinig last gehad van ongesteldheid en die maand erop kon ik gewoon niet lopen vd buikpijn, maar vloeien was wel normaal. maand later weer normale pijnen zeg maar, en maand later weer dat ik er zon last van had... toen ging het weer een tijdje normaal en de afgelopen keren idd weer heel erg last gehad... maar ja, dat hoort erbij he, zeggen ze tenminste...

groetjes :D

11. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik heb ook maanden bij zitten dat het als maar door stroomd en ik blijf vooral op 1 dag wel heel wat tampons aan het wisselen.
    Volgensmij heeft dat ook wel een beetje met je baarmoederslijmvlies te maken.
    Want als ik nniet slim was zit er geen slijmproppen tussen maar als juist slimmer ongi ben wel.

Groetjes Anna.

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Mijn ongi was gisteren ochtend best heftig, maar aan het eind van de dag al minder
    En nu is het veeeeel minder gelukkig..
    Kunnen we er straks weer tegenaan! ;) :)

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    That's the spirit Ooievaar! nu op naar het leukste gedeelte van de cyclus (de klus periode ;) )

14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Inderdaad Zanoni!!
    Voor jou hetzelfde! :)

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    dank je!

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik had het toen ik begonnen was met tarwekiemolie capsules. De eerstvolgende menstruatie had ik me een pijn!!!! En onwijs veel bloedverlies ook! :(

Normaal heb ik ook wel buikpijn maar toen heb ik echt liggen kronkelen in mijn bed! Tampons waren niet aan te slepen....

Ik dacht toen ook dat die tarwekiemolie capsules mijn lichaam zo hadden "schoongemaakt". Ik slik het nu nog steeds, maar het is niet meer zo heftig geweest als die eerste keer.....

XXAnna

Deel Deze Pagina