sago, verdrietig, verrot, kwaad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meide ik wil even mijn ei kwijt zit echt niet lekker in mijn vel.
    Ik ben nu dus zwanger en heb donderdag mijn eerste echo maar ons kindje was niet gepland wel heel blij mee en heel gelukkig. maar we hebben niet kunnen sparen niks en begin me ergen zorgen te maken hoet het allemaal moet. Spullen gaat me wel lukken maar heb bijv. geen auto woon in een zomerhuisje kan net aan een kinderbedje kwijt en net een box in de wooon kamer. Maar ik heb zo veel last dat ik in eens heel verdrietig ben of huilig hangerig is dit normaal kom het omdat ik me zorgen maak. en me vriend vriend ook hartsike leuk en blij maar, heb gevoel als ik over dingtjes heb zo als bedje en alles dat nie boeid hij zeg van wel maar ik wil altijd alles graag op papier hebben wat kost maar volgends mij playstation hij liever we zitten nu al heel wekend op de bank en ik ga ook maar comp omdat hij tog gaat playstatione meiden kan iemand mijn raad geven:( kus jaim

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Misschien kun je een serieus gesprek met hem aangaan over waar jij allemaal bezorgd over bent. Bespreek desnoods met hem dat je graag een aantal dingen op een rijtje wilt zetten! Vraag ook hoe hij over die zaken denkt waar jij bezorgd over bent, want hij heeft er misschien een hele andere voorstelling van en dat hoeft helemaal niet slecht te zijn.
    Probeer hem wel te betrekken bij alles wat jij voelt, denkt en meemaakt. Het is voor een man ook veel minder tastbaar. Ik lees hier vaker dat het voor aanstaande papa's wat later gaat leven. Veel sterkte.

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    bedankt voor je reactiej zal ik zekker doen

Deel Deze Pagina