Hallo dames, Hier nog eentje. Ik ben nog maar 2 weken "35 jaar". Ik zou het geweldig vinden op mijn 35e nog zwanger te worden! 16 febr. word ik 36 en mijn NOD is rond 15/16 febr. (Leuk verjaardagskadootje... NOT!) Ik ben sinds november bezig, en in december/januari heb ik een verkeerde innesteling gehad. Jammer, maar aan de andere kant wel blij dat ik zwanger kan worden! Gelukkig heeft mijn lichaam mijn cyclus weer heel snel opgepakt! Dames heel veel succes, ik duim voor iedereen! Liefs Kari
Ik was vorig jaar 33 toen ik zwanger raakte in de 5e ronde.. Nu na miskraam ga ik naar de 2e ronde toe...
en hier is er nog 1 van de maffe 30+ ronde (maar ikkuh niet gek hoor!)... Ik ben 38 jaar jong en manlief is 37. Wij zijn bezig met ronde 12 sinds de hersteloperatie van manlief..... Eind februari hebben wij een afspraak met de gyn. Wij duiken dus ook de MMM in. Veel succes.
Dames, Helaas ook bij mij de duvels toch nog gekomen. Jammer! Wel opmerkelijk dat ik al ongi-krampen begon te krijgen 4 dagen terug, en dat ik nu pas ongesteld ben geworden. Blijkbaar toch later mijn ovulatie gehad.
Ja Caatjeh, het vrouwelijk lichaam blijft een fenomeen op zich hoor En vaak blijft de ongi dan ook nog eens uit omdat we onbewust denken zwanger te zijn.... Ik hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt meid!
Hoi Indigo, Inderdaad, een interessant fenomeen. Je laat je wel in de luren leggen door alle krampen, misselijkheid etc. Maar weer wat geleerd: slijm zegt ook niet alles! lfs Caroline
Hallo, Ik ben 35, werd op m'n 32e in de 4e ronde zwanger van onze dochter en nu zijn we al zo'n negen maanden bezig voor een tweede Vandaag weer zo'n grote teleurstelling, dacht dat het nu toch echt raak was, zucht...
Hoi Jalena, Jammer dat het niet gelukt is. Ik ben zelf nu 4 maanden bezig, en moet al even slikken als ik merk dat ik weer ongesteld wordt. Terwijl ik ervan uit ging dat het wel 1 jaar akn duren. Dus ik kan dat helemaal indenken dat je ervan baalt na 9 maanden. Maar hoe graag we ook willen, het is toch maar elke keer weer een verrassing wat ons lichaam doet. Geef de moed niet op. Lfs Caroline
hoi, hier nog een 30+ over 3 dagen om precies te zijn 37. eerste zwangerschap na 3 ronden raak toen was ik 33. Nu in ronde 6 en door naar ronde 7. hielkje
Nog eentje! Ik ben nu een maand 39 jaar. Ik was 33 toen ik onverwacht zwanger werd van 2e. Tijdens pilgebruik maar antibiotica gebruikt voor blaasontsteking. Ben nu bezig in ronde 2 voor 3e wondertje. Vorige maand zwanger maar heel snel misgegaan. Veel succes allemaal Liefs Assie
Hoi Caroline Zo, wij zitten weer in de vruchtbare periode. Nu maar weer afwachten en kalm blijven... Niet te veel aan denken en je vooral niets inbeelden... jij ook weer veel succes deze ronde! Jalena
Heb een nieuwtje dames, Ben op de valreep, op mijn 35e, zwanger geworden. Mooier verjaardagskado heb ik niet kunnen krijgen! Liefs Kari
gefeliciteerd Kari! En Caatjeh, ik ben 36 jaar. Ik was al heel snel zwanger (2de ronde). Dit werd helaas een miskraam, maar ik werd vervolgens weer snel zwanger (2de ronde). Ook dit werd een (vroege) miskraam, maar sindsdien ben ik nooit meer ongesteld geworden en ziet alles er goed uit! Hoop doet leven... Amber
Hoi Jalena, Inderdaad we zitten weer in de vruchtbare periode. En vandaag een positieve ovulatietest gehad. Ik denk dat je ook moet leren hoe je er mee moet omgaan als je wil zwanger wil worden. Ik heb geleerd hoe het lichaam werkt en dat je eigen gedachten met je op de loop kunnen gaan, hoe rustiger ik eronder word: - iedereen heeft soms wel de angst niet zwanger te kunnen worden, maar dat zegt niets over je onvruchtbaarheid. Het is maar een gedachte... - slijm zegt niet alles... - je lichaam is niet volledig voorspelbaar - je ziet en voelt wat je graag wil zien Niettemin dames, succes weer deze maand! Groetjes Caroline
Hello ladies, Nog positief nieuws uit de 35 + groep? Hier weer een vette teleurstelling, wederom njente, nada, nixnie zwanger. Inmiddels alweer dag 2, we gaan maar weer vol goede moed verder... groetjes, Jalena