Hallo allemaal, Wij zijn net met de eerste ronde bezig. Ik ben 10 feb gestopt met de pil en ik ben ervan overtuigd dat mijn lichaam eerst nog zal moeten 'ontpillen'. Deze eerste ronde zal het dan ook vast niet gelijk raak zijn en is het voor mij meer afwachten wanneer de tjes komen en hoe mijn cyclus zal lopen. Mijn man is er echter van overtuigd dat het de 1e ronde raak zal zijn en dat de baby al lang in de maak is. Want "hij heeft maar 1x nodig". Echt zo'n typisch mannen-ego-ding als je het mij vraagt Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als het niet raak is. Of alleen zijn ego dan een deuk(je) oploopt? Ik denk zelf dat hij dan best wel teleurgesteld zal zijn, omdat hij er erg op hoopt. Kennen mensen deze reactie van hun man/vriend? Wat was hun reactie? Ben benieuwd of dit herkenbaar is : Liefs
Niet zozeer dat hij zei/er vanuit ging dat het de eerste ronde raak was, maar wel dat hij SUPERzaad heeft! Tenminste dat dacht hij te hebben ..... Volgens mij is dat ook een ego ding van de man dat ze ervanuit gaan dat hun bijdrage altijd 100% oke is. Liefs Mirre
hahaha ERG herkenbaar. Die van mij heeft ook al superzaad! Alsof dat hun mannelijkheid bepaald ofzo... ?!
Nou mijn vent zei ook steeds dat zijn zwemmers kampioenen waren en dat 1 keer genoeg was voor een zwangerschap! Nou mooi niet dus.... Toen er verteld werd dat hij SUb-zaad heeft en dat we spontaan weinig kans maakten, zei hij "dat zullen we dan eens ff laten zien". Niet dus.... Nu we ICSI kregen begonnen de zenuwen bij hem te kriebelen. "Zou het dan toch aan mij liggen?" Maar gelijk "Kan niet! Mijn zwemmers, niks mis mee!" Nou me 1e ICSI is milsukt en nog steeds probeert hij alles om iets te vinden wat er op duidt dat het aan mij ligt. Niet dus.... MANNEN! Beschikken over een enorm ego! Vooral als het hun zaad(lees mannelijkheid) betreft! Liefs en suc6! Marjo
Haha ja hier is er nog 1 in huis. Als t niet raak was zei hij stoer onze tijd komt wel blah blah. En toen t wel raak was meteen,,, zie je dat ik goeie lijm heb. Nou heb m maar ff uit de droom geholpen haha en m biologie les gegeven
Mijn man heeft op alle gebieden echt het ego van een man alleen op dit gebied niet. Hij zegt altijd dat als het niet mocht lukken om zwanger te worden hij absoluut zijn "zwemmertjes" zal laten controleren. Hij is er zich echt van bewust dat als het niet mocht lukken het ook aan hem kan liggen.
Hier ook erg herkenbaar... Mijn vriend roept ook dat ie superzaad heeft want dat weet ie gewoon hahah! Mn cyclus was erg in de war en daar snapte hij eerst niks van.. Ook snapte ie niet dat je maar een paar dagen per maand vruchtbaar bent.. haha! heb hem alles even haarfijn uitgelegt en nu maar flink oefenen .. Daar heeft ie ook geen enkel probleem mee!
die van mij zei de eerste ronde hey zwangere kip, je hoeft geen test te kopen hoor. ik zie het namelijk direct dat een vrouw zwanger is. hij was ietsje teleurgesteld maar gewoon veel over kletsen samen.
Nou ik ben wel in de 1e ronde zwanger geraakt en t komt me nou goed de neus uit dat ie maar zit te verkondigen dat ie superzaad heeft. Dan zeg ik, zal t niet aan mij liggen(ben 2 x door de pil heen zwanger geworden, waarvan 1 x van hem, beide geeindigd in miskraam) ik ben toch aardig vruchtbaar, maar nee t ligt aan hem. Tis natuurlijk hardstikke leuk dat ik zo snel zwanger ben geraakt, maar t heeft zijn ego geen goed gedaan
gelukkis zo is mijn mannetje totaal niet, hij zij ik ben ontvruchtbaar tot het tegendeel bewezen is. en na 5 maanden was ik zwanger, toen werd hij pas trots. helaas geeindigt in een miskraam. nu 4 rondes verder ben ik weer zwanger en hij vind dat we ons gelukkig mogen prijzen.
tsja superzaad etc nee, dat dacht hij niet, maar was wel ff jammer dat het niet direct in de eerste rone raak was. Maar we gaan gewoon verder en wachten af...
Nou, het zal niet de eerste relatie zijn die op de klippen loopt, omdat de partners elkaar gaan verwijten dat 't niet meteen lukt... Gelukkig is die van mij wel realistisch, ondanks dat hij in het verleden wel eens raak geschoten heeft bij een ander. Maar dat betekent natuurlijk niet dat als het bij ons niet mocht lukken, het dan automatisch aan mij zal liggen... Ach, de kop niet gek maken als 't niet nodig is...
Mijn man maakte een opmerking van 'waarom kan 'jij' niet zwanger worden? (alsof dat al vast zat ofzo). Toen zei ik hoe weet je dat het niet aan jou ligt? Denk dat heel veel mannen denken dat als het niet binnen een paar maanden lukt jij als vrouw daar de oorzaak van bent.
Die van mij denkt ook dat ie superzaad heeft, ik was ook wel snel zwanger van alletwee en dus moet ik dat ook regelmatig horen op verjaardagen e.d., net of hij er alleen voor gezorgd heeft wie weet heb ik wel mega goeie eicellen
Mijn mannetje roept idd precies hetzelfde, sinds dat ik gestopt ben met de pil (welgeteld ca. 60 dagen geleden ofzo), is hij ervan overtuigd dat ik hartstikke zwanger ben, bijna elke dag vraagt hij: "Hoe is het met mijn zaadje?" hahahahah, hartstikke schattig hoor, maar ik heb hem ook wel even voorzichtig mede gedeeld dat hij niet gek moet opkijken als we pas na een half jaar of een jaar zwanger zijn... suc6 met zwanger worden meid!
Hoezo zou het niet aan jou liggen? Nee, serieus ronde 4 is aan de gang en ik hoop dat er bij ons beide niets met de lijm of het te verlijmen onderdeel aan de hand is. Het schematisch klussen vind ik persoonlijk niets, het ontpillen bevalt mij uitstekend want ze wil vaker maar verder... Niks mis met mijn superzaad totdat wetenschap of niet zwanger worden het tegendeel bewijst! Ik hoop binnenkort of op iets langere termijn hier juichend over het forum rond te rennen iedereen om de hals vliegend met mededeling dat Heidiii zwanger is! (DAN ZAL MIJN ZAAD TROUWENS MEGA GENOEMD WORDEN ) Even luchtig: Ik heb geen groot ego! Ik heb VEEL ego's Kan me wel voorstellen dat het moeilijk te verkroppen is als handeltje niet goed functioneert. Helaas in naaste omgeving mogen meemaken en de stress die het voor beide meebrengt is niet mis... Thank god voor de andere opties
Yep, Been there done that. Ik mocht pas na lang stoppen met de pil van hem. Ik ben op 2 november gestopt en hij was er direct van overtuigd dat het op 3 november prijs ging zijn. Nu zijn we dus een maand of 4 verder en noppes, en de gyn heeft mij onderzocht en ik ben perfect normaal, maar mijn ventje moet wel op zaadonderzoek maandag omdat hij als kind aan zijn balletjes geopereerd is. Dus conclusie mannen weten niet echt veel van hoe een vrouw werkt vanbinnen