Natuurlijk moet ik er ook nog niet aan denken, maar wil in augustus een dagje winkelen plannen en wil dan toch graag nieuwe winterkleding kopen. Maar is de nieuwe winterkledig er dan al, iemand die het weet?
Nu krijgen ze die collectie al binnen. Was laatst in eindhoven in een zwangerschapswinkel en toen was het grootste zomer-assortiment al uitverkocht en ze kregen met dit weer al de winterkleding binnen. Begint nu langzaam in te stromen overal.
Er hangt al erg veel.. Sterker nog, voor de kids is er alweer een hoop weg. Ik heb de winterkleding al in huis iig. Denk dat over 2 weken alles er wel is en de zooi van de sale weg
tja in mijn favoriete kledingwinkel hangt al de winterjassen hahaha En eerlijk heb even gekeken en mijn zoon er een laten passen... erg he!
Heb zelf nog geen winterjassen gezien, maar heb ook nog niet gekeken. Heb er wel een nodig, maar dan zullen ze eind augustus zeker jassen hebben.
Zag hier inderdaad de eerste paspopjes met winterkleding+ winterjas alweer in de etalage staan. Hier heb ik in januari in de uitverkoop al de winterjassen voor komende winter gehaald, dus die hangen al in de kast. Voor de rest past er nog veel kleding van vorig winter dus kan het lekker rustig aan doen nu.