ik heb een vraagje ik en mijn vriend zijn al 7maanden bezig om kinderen te krijgen en tot de dag van vandaag is dit nog niet gelukt ik ken pas over 7 dagen een zwangerschap test doen , allen nu heb ik dezen symtonen al en ik bedrijp het niet ken dezen symtonen er op wijzen dat ik zwanger ben? * vettig haar. *makkelijk geiriteerd *buik krampen *hoesten ( mijn helle buik trek dan echt heel erg) *soms het gevoel dat ik moet overgeven terwijl ik dit niet hoef *pijn lijke borsten (zijn aardig dik me borsten) *op mijn borsten de lijne van mijn adere zichtbaar. *trek na het avond eten in bv pannekoeken, * mijn katten en hond blijven heel de tijd bij me plakken dat ik zelf geiriteerd hier door woord. *het lijkt net of me vriend tegen mij baar meoder aan stoot met de sex *diaree
het zou kunnen dat je zwanger bent, maar ik zou toch over 7 dagen gaan testen. sommige zijn wel de symptonen van zwangerschap
ja ik vraag het me af, we willen het wel heel graag en ik vind het heel moeilijk om te kunne w8te met testen ik blijf al die symtonen zo raar vinden bedankt voor het antwoord