lichtroze veegjes 1 dag voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tata, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Morgen is mijn NOD en vandaag had ik 2 roze WC-papierveegjes (en nee niet door de bloemetjesprint...zie mijn andere topic, het was op het werk).

Nu is het slijm weer melkwit. Iemand een idee wat dit is. Dit heb ik normaal nooit!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

kan nog van een innesteling zijn, of toch een voorbode voor een ongesteldheid

liefs daantje

3. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Dank je voor je altijd snelle reactie!

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kan inderdaad gewoon een voorbode van je ongi zijn... even afwachten dus.. je kan over een paar dagen een testje ertegenaan gooien als je nog niet ongi bent geworden!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi

Ik heb dit ook een keer gehad.. .maar dit was een ''paar'' dagen voor mijn nod.
    Toen een paar dagen niets en toch ineens werd ik ongesteld.

Ik hoop voor je dat dit bij jou niet gaat gebeuren ;)

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    een dag voor je NOD een innesteling lijkt me toch niet? Kan toch ook zijn dat je niet ongi wordt maar dat je gewoon wat licht verlies hebt en toch zwanger kunt zijn? Dat hoor/lees ik wel vaker. Het kan idd ook zijn dat je ongi gaat komen, maar dat hoop ik niet. Ik heb nl nu ook net bruinverlies bij het afvegen.. overmorgen NOD.. :( spannend meis!

7. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Zooo spannend! Er is vandaag niets gekomen, geen duivels......alleen een beetje roze. Maar ik heb wel vaker een dagje later. De krampen zijn ook weg. Als er morgen niks komt ga ik vrijdag de wekker vroeg zetten, spring ik mijn bed uit en pak ik mijn test. Ik hoop het! Wanneer ga jij testen?

8. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb helaas negatief getest en de duivels zijn denk ik onderweg. Wat jammer!

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @tata ik heb hier oook last van. had gisteravond en vanmorgen lichte streep, maar verlies al de hele week zoveel slijm... afwachten dus!

10. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Je bedoeld een lichte streep op de test?

de duivels zijn er nog steeds niet. Ben nu 3 dagen ot, maar de test was nega :(:

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    sorry voor late reactie, nee niet op test maar in mijn broek (sorry)
    volgens mij zet ongi nu door, verga van de buikpijn...

12. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Balen meid! op naar een decemberkindje!

Deel Deze Pagina