snap het ff niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnetje1986, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Woensdag avond dacht ik dat ik een positieve test in handen had zie foto volgende dag weer getest en toen was die wit.

Dokter vertelde me dat dit waarschijnlijk een vroege miskraam betekend en dat ik dan snel ongie wordt.
    Vrijdag was mijn nod maar tot op heden geen ongie en nog steeds een negatieve test.
    Ik weet niet meer hoe of wat

Bijgevoegde bestanden:

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Zou inderdaad een naderende miskraam kunnen zijn (duurt soms wel eens even) maar misschien zit je wel in een andere dag van je cyclus. Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Deze test is bij mij wel eens positief uitgeslagen op mijn eisprong.

3. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij berekening heb ik hem 15 augustus gehad ook wel veel slijm gehad.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik denk ook eisprong. Je bent nog maar pas gestopt met de pil zie ik dus je cyclus is nog niet zo regelmatig.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Maar je hebt geen ovulatietesten gedaan? Het slijm zegt nog niet alles. Denk dat je de test op de foto echt als vals positief moet beschouwen. Je bent net gestopt met de pil dus ik denk dat dat allemaal nog in de war is. Je kunt alleen maar afwachten. Eventueel over een week nog een testje doen.

6. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist niet dat zwangerschapstesten dan ook positief worden raar maargoed. Dus dat betekent dat ik dan over 2 wkn pas ongie wordt?

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is zeker niet gebruikelijk maar het komt wel eens voor.
    Helaas wordt hier op het forum al snel geroepen dat het van een ovulatie kan zijn. ;)
    Ik vind jou test veel te duidelijk dus ben bang dat het een vroege miskraam is. :(

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ik vind het streepje eigenlijk ook niet echt roze, ik vind hem meer grijs, en voor positieve test moet die echt roze zijn. enhij lijkt aan de ene kant wat dikker dan de andere kant. ik denk dat je deze test als vals positief moet beschouwen.

Ik zou het even afwachten, het kan namelijk voorkomen dat die op je eisprong reageerd, maar gebeurd niet vaak, maar helaas wel tevaak.
    ik zou 2 week wachten, kijkne als je dan ongi bent zoniet dan een test opnieuw doen.
    Je bent ok net gestopt met de pil dus je lcihaam kan raar doen en je cyclus kan onregelmatig zijn, ondanks je 1e cyclus wel 28 dagen was kan het helaasnog alle kanten op.
    Het zou idd ook een vroege miskraam kunnen zijn, maar dan zou je eerdags wel ongi worden... het is lastig

Deel Deze Pagina