Pijn..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door inverw8ting, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Dames,

Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld. Heb wederom weer last van hetzelfde probleem.. ben benieuwd of er dames zijn die dit hetkennen?

Sinss g7sterochtwnd heb ik enorme lasr van mijn rug, dit is aan de linkerkant vanuit mijn onderrug tot aan het midden van rug. Het is echt een pijn die diep van binnen zit en doet dus ook aardug pijn met bewegen.
    Daarnaadt heb ik ook last mijn onderbuik. Beetje menstruatieachtig gevoel/ alsof het beurs is beneden.

Alsof het nog niet genoeg is heb ik ook nog eens continu het gevoel dat ik miet plassen. Denk zelf misschien aan een blaasontsteking.

Vreemde is dat ik deze klachten een aantal weken precies hetzelfde heb gehad. Deze warwn toen na een aantal dagen (erg prettig als hebook al dagwn niet kan slapen).

Zijn er dames die dit herkennen if weten wat het kan zijn?
    Of hwb ik gwwoon pech en spierpijn op meerdere plekken tegelijk?

P.s. excuses voor de spelfoutem

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik had het laatst ook.. bij mij was het nierstuwing (erg pijnlijk), maar het begon bij mij ook zo. Ze dachten toen eerst dat ik een blaasontsteking had.
    Ik zou even urine naar je HA brengen.. het schijnt namelijk heel vaak voor te komen rond deze tijd van je zwangerschap (22-24 weken)

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook last van rugpijn, zo erg dat ik er om 06:30 echt uit bed moet want ik weet dan niet meer hoe ik moet liggen. Ik heb ook continue aandrang om te plassen, maar een blaasontsteking heb ik niet en als ik naar de wc ga dan plas ik ook iedere keer.

4. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    ik heb ook zulkes rugpijn gehad voor een weekje ofzo gehad en sinds gister begon het plas aandrang en pijn met plassen. Nu plas ik helaas bloed mee en dus heb ik een serieuze blaasontsteking, morgen ochtend maar naar de ha gaan met een potje plas en hope zo snel mogelijk een cuurtje kunnen halen om het pijn weg te halen.
    Ik heb vannacht heel weinig geslapen vanwege de aandrang en pijn in mijn buik, 5 keer mijn bed uit geweest en elke keer alleen pijn en heel klein druppels bloed in de plas :( hopen dat het echt snel voorbij is en dat ik het optijd heb gevoeld en baby niet in pijn of last van heeft.

Deel Deze Pagina