39W echo... gyna heeft me echt pijn gedaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by LeennKen, Jul 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey girls,

Net mijn 39weken echo gehad.. Met baby gaat alles goed. Bloeddruk is wel wat te hoog en heb al veel minder vruchtwater...(wel nog genoeg). Ze ligt mooi met hoofdje naar beneden en oogjes naar achter.. meten ging niet meer omdat ze echt al klaar ligt voor de bevalling.. alle ze had geprobeerd maar het klopte allemaal niet :) ze zou 2.8-2.9kg wegen ONGEVEER.

Maar nu iets anders.. De gyna deed zoals altijd een onderzoek om te checken op opening,.. maar nu deed ze iets en OMG PIJN!!!! Mijn vriend zei da heel mijn gezicht verkrampte en nu doet nog alles pijn :s kan nog nietmeer rechtstaan van ne stoel :s :s :s Normaal doet da zo geen zeer als die alles gewoon checkt.. Iemand een idee wa die gedaan hee?

Ze zei ook: kom vrijdag aan de monitor hangen. :s :s :s

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

jep , de gyn heeft je een soort van gestript

hebben ze bij mij bij de eerste ook gedaan , zo kan het zijn dat de bevalling op gang gaat komen

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    en die doen da zonder iets te zeggen? Gewoon hoppa & ga maar na huis????!???!!!!

4. sepherine

ja bij mijn eerste was dat ook zo ja , zonder wat te zeggen , en hup naar huis kon amper gaan

5. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    allé :s Ik ga daar precies niet mee akkoord! Maja kan er niemeer veel aan doen nu.. ma pff menne rug doe zeer.. men .. doe zeer man man man man man

de verpleegster zei wel: jah volgende week staan er veel bevallingen gepland. Kan goed zijn da de gyna het niet te druk wou hebben volgende week dan >< grrr!

6. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus?! Strippen zonder overleg??!! Woooow! Dat vind ik wel heeeeel erg raar!

7. sepherine

denk dat je niets anders kan doen dan afwachten ...

bij de eerste zei de gyn letterlijk , heb wa int potje geroerd misschien komt het zo op gang , was ook wonder overleg oid , dus ja gebeurd wel vaker

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    dat de troela ma wacht tot bij de bevalling! :D ze zal de volle laag krijgen dan :p

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ja, ik denk ook gestript!!
    Maar jeetje, even iets wat er helemaal niet toe doet.. als ik jou zie schrijven vind ik altijd erg schattig!! hihi dat taaltje!

10. sepherine

haha zie het zo voor mij !!
    ik heb mijne gyn van toen zelfs ni gezien tijdebns of na me bevalling , die wist precies al hoe dak over haar dacht ;)

11. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Belgisch limburgs eh ;)

12. sepherine

haha , dialect krijg je er niet altijd uit , ik heb het nu wel al geleerd hoor , vind het geweldig om te zien :D

13. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals

Oooh maar die niet zien tijdens de bevalling? Dan loop ik wel even tot langs haar kantoor. Desnoods moet men vriend me maar in ne rolstoel duwen ;)

14. sepherine

ik ben ze is tegegekome in de gang toen en ze zei ooei , ja u bevalling was echt een hel hem ik gehoord , kom straks is kijken , en weg was ze , ze wist ni hoez rap ze moest zijn :x

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ik ben zelf limburgs! Maarja, zo'n belgisch limburgs is compleet anders haha

16. k84

k84 Actief lid

Nov 1, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    :-o.. dat kan toch niet zomaar? was dat in het azm? dan ga ik namelijk erg alert zijn ;)... kom ook uit limburg! Ze hebben toch zeker de plicht om je te informeren. Als ik puf zou hebben, zou ik een klacht indienen.

17. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    nja ben wa bloed ant verliezen..

18. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje... Spannend zeg! Misschien gaat het allemaal wel heel snel nu!
    Maar blijf het raar vinden dat ze je zomaar gestript hebben. Ik neem aan dat zoiets altijd in overleg moet gebeuren.

19. sepherine

Da is normaal na da onderzoek zenne , ma ook ni teveel he anders moete wel is belle

20. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    wel geen helder bloed :s ge weet wel :s

Share This Page