Zwanger & Sonja Bakker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AlRe, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Je breekt je spieren ermee af, je organen krijgen niet genoeg voedingsstoffen (dat zijn dus niet alleen de vitamines, maar bijv ook vetten) dus je bent je lichaam aan het afbreken.
    Lijkt mij niet gezond, zeker niet als je zwanger bent.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik eet sowieso niet 5x per dag iets. Gewoon 3x per dag maar niet zo'n enorme porties. Komt ook door het weer denk ik.
    Ik ben ook nooit dik geweest hoor. Woog voor de zwangerschap 54 kg en nu 70 kg.
    Ik ben verder helemaal gezond, ijzergehalte, bloeddruk, gewichtstoename, etc allemaal goed getest. Kindje groeit ook prima. Maar ik denk dat het inderdaad ligt aan wat je gewend bent.

Mannen mogen ook meer eten dan vrouwen in dat dieet. Ik denk dat het vrouwendieet inderdaad wel erg weinig is voor tijdens de zwangerschap...

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Zoals hier al vaker gezegd: niet doorgaan met SB-en hoor!! ik heb het zelf ook geprobeerd en ben daarna bij een dietiste geweest omdat ik te zwaar was en voor de zwangerschap op een bewuste manier mijn eetpatroon wilde aanpassen. Zij vindt het SB-dieet echt 1 van de slechtste diëten die er is, omdat je dagelijks veel te weining goede voedingsstoffen binnenkrijgt. Ik heb van haar een goed voedingsadvies gekregen en de kilo's gingen er een stuk sneller vanaf dan met welk dieet dan ook. Zij heeft mij een duidelijk advies gegeven waar ik ook nu tijdens mijn zwangerschap echt veel aan heb!
    Een bezoekje aan een diëtiste zou ik dus echt aanraden!

Deel Deze Pagina