vanavond de laatste pil.. dit wordt spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje1987, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

    meisje1987 Bekend lid

    9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo allemaal,

    Misschien kennen sommige mij nog ik heb vorig jaar ook hierop gezeten omdat ik dacht zwanger te zijn maar dat was toen niet zo!
    Nou nu hebben we samen besloten (mijn vriend en ik) om te stoppen met de pil en ik mag vanavond al de laatste nemen:D. Nou vind ik het wel erg spannend hoe en wat allemaal en hoe mijn cyclus wordt hoop niet dat die zo wordt als voordat ik met de pil ben begonnen want dat was een ramp maar we zullen afwachten!
    Nou ik hoop dat er hier meer mensen zijn wat rond deze tijd gestopt met de pil zijn en samen met mij de leuke en de wat mindere leuke tijden willen doormaken/delen op dit forum..
    Nou ik zou zeggen allemaal heel erg veel succes en WE GAAN ER MET VOLLE MOED TEGENAAN 8).

    Groetjessssssss
     
  2. Devana

    Devana Actief lid

    8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Hey Meis,

    Spannend hoor! En dan aan de slag ;)
    Wil je heel veel succes wensen, en hoop voor je dat het snel raak mag zijn :D

    Liefs Devana
     
  3. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet nog dat het voor mij ook super spannend was toen ik mijn laatste pil nam.. wens jullie heel veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn!
     
  4. amy1981

    amy1981 Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Heel veel suc6 gewenst. Hoop voor jullie dat het snel raak is:D
     
  5. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hoi hoi!

    ik ga volgende week donderdag mijn laatste pil slikken en vind het ook Mega spannend!

    heb wel met mn vriend afgesproken het dan nog een maandje veilig te doen om te kijken wat mijn cyclus is, en dan 1 november echt van start! ik kan niet wachten!
     
  6. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Spannend! Suc6!
     
  7. evelien28

    evelien28 Actief lid

    8 aug 2008
    107
    0
    0
    Ook ik vond het heel spannend toen ik moest stoppen met de pil van de dokter. Heb ook wel veel ontpil klachten gehad. Maar ja.
    Mijn vriendje en ik hebben ervoor gekozen om half oktober er echt voor te gaan. Kan bijna niet meer wachten. Nog 2 maandjes.

    succes allemaal.

    groetjes
    Evelien.
     
  8. Moettie30

    Moettie30 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik weet hoe spannend het kan zijn!
    Wij zijn 1 aug gestopt, en ik sta al helemaal te stuiteren!

    Ik hoop voor je dat het snel lukt!
     
  9. meisje1987

    meisje1987 Bekend lid

    9 mrt 2007
    992
    179
    43
    ja ik ben ook echt super blij dat mijn vriend het nu ook wil ik wilde het al een hele tijd heel graag maar moeten er samen achter staan he niet dat hij me weg loopt als het zover is dat is niet de bedoeling he dus netjes gewacht op toestemming van de man:D dus nu gaan we er ook echt voor hoop dat het allemaal een beetje snel gaat..
    jij ook heel erg veel succes en duim met je mee ;) leuk kunnen we samen aftellen:D
     
  10. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hallo meisje1987,

    Ik ben 10 juli gestopt met de pil en ik vind het ook allemaal heel erg spannend. Het moment van de laatste pil pakken daar moest ik al even bij stilstaan haha.
    Eerst zat ik nog te twijfelen of we er meteen voor gaan omdat er dan wordt gezegd dat je beter je eerste menstruatie af kan wachten voor de telling maar... we zijn er meteen voor gegaan.

    10 augustus had ik 's avonds een klein beetje lichtrood bloed en de dag erna bruin en de dag daarna lichtbruin en .... weg..
    Nu beginnen de vragen... is dat normaal om na de stop de eerste menstruatie zo kort ongesteld te zijn ...

    Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou gaat. Houd me maar op de hoogte als je wilt.

    Spannend!
    Super veel succes gewenst.

    Liefs Inkie
     
  11. meisje1987

    meisje1987 Bekend lid

    9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo,

    @ inkie27: Ja nou ik heb dat gisteravond ook gehad met de laatste pil ik nam hem in en dacht echt jij bent de laatste haha..
    Nou wij zouden dus eigelijk ook eerst een maandje wachten maar aan de andere kant heb ik zo iets als het zo wordt als voordat ik met de pil ben begonnen dan krijg ik een heeeeellllllleeeeee lange cyclus dat was dan om de 2 weken dan om de 8 dan om de 12 daar was geen pijl aan te trekken dus wij gaan er ook gewoon voor haha..

    Nou voor alle meiden die al gestopt zijn of gaan stoppen heel veel succes en hoor graag van jullie!
     
  12. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meisje 1987,

    Mijn ongesteldheid heeft inmiddels doorgezet (eerst een avond beetje rood, volgende dag bruin, toen weg.... toen 3 dagen niets en daarna heeft het doorgezet, ze zeggen dat ik vanaf de eerste dag beetje rood moet tellen dus netjes na 28 dgn).
    We zitten in ronde 2.
    Spannend allemaal.

    Hoe gaat het met jou?

    x Inkie
     
  13. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hee meiden,

    ik heb gewoon niet eens goed gerekend! haha dom dom dom ik en mijn vriend wouden op 1 november echt gaan beginnen,

    maar we wouden wel al een maandje eerder met de pil stoppen zodat ik wat kon ontpillen en mijn cyclus beter kon weten, maar nu zijn we dus al gestopt met de pil, kben nu ongesteld, van de laatste x pil.

    maar ik was ff een maandje vergeten! haha dom dom, maar ag mn vriend zij, die paar maandjes eerder maakt ook niet uit. nu dus toch nog 1 maandje veilig, en foliumzuur slikken en dan van start:p
     
  14. meisje1987

    meisje1987 Bekend lid

    9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo Inkie,

    Oh dat is balen dat je ongi heeft doorgezet maar is dan wel netjes na 28dgn dat scheelt alweer!
    Nou mijn menstruatie was ook een beetje raar maar dat was ook de laatste 2 x dat ik nog met de pil bezig was mijn eerste ronde is pas begonnen hihi.. Ik had nu ook eerste dag bruin, volgende rood en erna iedere keer bruinig of rood wel iedere keer maar een heel klein beetje was niet echt de moeite waard maar ja het moet komen he!
    Met mij gaat het verder rustig aan ik heb wel iedere keer steekjes en een gerommel in mijn buik maar dat zal wel door het ontpillen zijn als het hierbij blijft mag ik blij zijn toch?
    Nou leuk je weer gesproken te hebben en we houden elkaar op de hoogte ;)

    Groetjes Meisje1987
     
  15. Moosje25

    Moosje25 Bekend lid

    23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi hoi,

    Ik en ook net gestopt met de pil, 2 augustus om precies te zijn. daarna meteen ongesteld en nu afwachten. Wij zijn er meteen voor gegaan en gaan niet eerst ontpillen. We zien wel hoe het gaat. We kunnen samen een beetje aftellen. veel succes allemaal.
     
  16. Skye

    Skye Niet meer actief

    Succes iedereen.....en het is zo spannend om te stoppen met de pil, zeker als je dan voor het echie gaat. Hopen dat het bij iedereen snel raak is Zoals het bij mij ook snel raak moet zijn
     

Deel Deze Pagina