Zwanger??? Spannend :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chromie, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Hey ;)
    Ik volg al een tijdje jullie verhalen en had eens zin om mijn eigen verhaal/symptomen hier te vertellen
    Sinds mei ben ik pil vrij, eigenlijk heel snel een regelmatige cyclus gekregen (23 dagen)!

13-07 naar de gyn geweest en die zei dat het de moment was om te "klussen" want hij zag een eitje aan de rechterkant (spijtig weet ik niet of ik toen al een eisprong had of nog niet). Volgens mijn kalender zou mijn eisprong op de 13de geweest zijn. Pas de 14de hebben we geklust :$

Op 17-07 kreeg ik plots voor de middag enorme steken aan de rechterkant van mijn buik en rug, zo erg dat ik enorm misselijk werd en amper kon rechtstaan. Dit heeft 1 dag geduurd + ik kreeg enorme pijnscheuten bij elk putje waar ik over reed met de fiets. Ook had ik op dezelfde dag en 2 dagen erna bruinverlies + vele dikke slijmen. Ook was ik ENORM moe, leek wel of ik kon overal in slaap vallen... Na deze 3 dagen waren al deze kwaaltjes wel helemaal weg, behalve het feit dat ik me nog redelijk moe voel... :(

22-07 had ik wat witverlies maar snel ook gestopt.
    Nu sinds gisteren soms kleine ms krampen en wachtend of mijn ms doorkomen of niet. Normaal is morgen mijn NOD, al hoop ik een klein beetje van niet :p

Iemand die deze symptomen ook heeft gehad? :D

Groetjes

2. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Klinkt veel belovend... Maar alle klachten kun je ook hebben met een aankomende mentruatie dus het blijft afwachten... Wanneer ga je testen?

Hopelijk heb je je ei niet gemist zou zonde zijn!

En die kalenders moet je niet zo vertrouwen.. Dat is een indicatie van het gemiddelde... Mijn kalender gaf gisteren mijn ei sprong aan 22-7 maar heb hem vijf dagen eerder gehad,., om inzicht te krijgen zijn miss ovu testen een idee? Zo heb ik mijn ei sprong ook ondekt😉😉

Succes

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom ben je eigenlijk zo kort na pilstop al bij de gynaecoloog? :)

En of je regelmatig bent of niet, valt pas na een half jaar of een jaar pas te zeggen. Voor ontpillen staat niet voor niets een jaar.

Heeft de gyneacoloog nog gezegd hoe groot je eitje was? Voor hetzelfde geld had je namelijk pas 17 juli je eisprong! Soms groeien follikels lang door namelijk. Want 13 juli zag hij nog een ei, toen was je eisprong dus nog niet geweest. Meestal springt je ei een paar dagen later, dus kan heel goed zijn dat dat pas de 17e was gezien je steken en symptomen!!

Qua kalender ben ik het eens met mijn voorganger. Kalenders geven slechts een indicatie. Je eisprong kan veel eerder of later komen dan dat een app, kalender, berekening of calculator aangeeft. Of jouw lichaam moet exact doen wat een kalender zegt dat ie moet doen....

Hoop dat je inderdaad gelijk hebt en dat morgen je NOD is. Sowieso even een testje wagen morgen. Hoop dat het raak is!

4. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    @nenp : Moesten mijn ms maandagochtend er nog niet zijn test ik toch wel eens denk ik :). Bedankt voor de tip, mss moet ik inderdaad dan maar eens om ovulatietesten! :)

@Be Happy: Ik ben naar de gyn geweest om alles te laten nakijken en een uitsrijkje te laten nemen + bloed laten trekken. Hij raadde me dit ook aan voor ik begon aan "zwanger worden", wou zelf ook zeker weten of alles in orde was :)
    De gyn heeft niet vermeld hoe groot het was!
    Dankjewel voor de duidelijke uitleg, dan denk ik dat mijn cyclus inderdaad nog aan het aanpassen is (zou ik niet erg vinden aangezien ms in een cyclus van 23 dagen wat veel van het goede is :p)

Bedankt meiden, leuk zo'n reacties te lezen! Zo leren we weer wat bij ;)

Deel Deze Pagina