16 dpo - cyclus in de war?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gliss, 25 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hallo ladies,

    Ik snap er even niks meer van.
    Heb maandag 14 dec een tp gehad van 5 daagse blastocyste. Heb hierbij geen enkel medicament gebruikt, volledig natuurlijke cyclus.
    Ovulatie op CD18 (is bevestigd middels echo en ovulatie testen).
    Heb vanaf 9 dpo getest vanwege de voor mij bekende buikkrampen en zit nu op 16 dpo en CD34 en nog steeds omowitte testen.
    Normaal een lf van 10-12 dagen.
    Ik ben dus niet zwanger maar ook niet ongesteld? Huh?
     
  2. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn, dus wellicht deze keer iets langer dan normaal?

    Of je hebt toch geen of een latere eisprong gehad. Een echo geeft alleen aan of er een follikel zit. En een ovulatietest reageert op de LH-piek. Maar soms komt het voor dat de piek toch niet tot een eisprong leidt. Dan kan een follikel uitgroeien tot een cyste, Deze schopt hormonaal gezien alles in de war, waardoor je niet ongesteld wordt, maar je ook niet zwanger bent.

    Ik zou het nog even twee dagen afwachten. Als je dan nog steeds negatief test en niet ongesteld geworden bent, zou ik contact opnemen met het ziekenhuis. Dan kunnen ze een echo maken of een bloedonderzoek doen. Succes!
     
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Vind het maar apart dat het zo enorm kan verschillen opeens. (Overigens was de echo bij de tp normaal).
    Ik wacht vandaag nog even af en bel idd anders de kliniek zondag.
    Dankjewel!
     

Deel Deze Pagina