Jeeeetje!! Ik zie toch echt twee streepjes! Wat zenuwslopend!! Heel veel succes met afwachten!!! Ik duim dat het raak is😄👍🏻
HCG was niet goed. HCG was maar 28. BOE!!!! Ik moest nu maar afwachten week of 6 tot ik ongi wordt. En als ik dat niet wordt moet ik nog maar eens testen zei ze.
He verdorie, wat balen zeg. Moet je serieus een week of 6 wachten? Dat is toch hartstikke lang? Wat een ongevoelig antwoord van die persoon zeg. Veel sterkte en succes verder.
Dankjewel. Ik moet volgende vrijdag toch op gesprek voor iui dan moeten ze het dan maar even checken.
Sluit me volledig bij Jane aan. Dit is mij veel te herkenbaar. HCG is laag maar zou het toch goed in de gaten blijven houden. Sterkte
Wow.. Dat had ik niet verwacht. Als ik naar je testje kijk van 1 juni vind ik m behoorlijk donker voor een hcg waarde van maar 28. sterkte!
Ja het gekke vind ik ook dat ik dus al een week geleden dan de miskraam moet hebben gehad. Toen had ik een bloeding. En was te test dus heel licht. En nu een week later is de test donkerder. Lijkt me toch dat die dan wel lichter moet zijn zeker zo vroeg in de zwangerschap. Dan lijkt me dat het hcg juist heel snel weg is. Volgende week vrijdag intake iui dus dan ga ik het dan nog maar eens aankaarten.