hallo zwangere dames De vraag weten jullie al? mag je BBQ of steengrille als je pas zwanger bent? want aankomende zaterdag viert mijn schoonouders hun verjaardag dus was het mij vraag want ik wil geen zeikerd zijn liefs Citta
hoi Beastie Harstikke bedankt voor je antwoord Ja voor mij is het nieuw en ik wil geen zeikerd zijn met dingen maar omdat het nog pril is ben ik bang als ik iets verkeerd doe of eet dat het mis gaat ben heel erg voorzichtig liefs Citta
Jep, zorg dat je vlees gaar is, verder is er niets aan de hand... Mocht het niet helemaal dorbakken zijn, gewoon weer even terug op de BBQ dus. En geen filet americain eten ook!
Als het vlees goed gaar is heb je geen problemen.. Probeer er wel voor te zorgen dat je geen rauw vlees op je bord legt. De sappen hieruit zouden ervoor kunnen zorgen dat de slechte bacterien alsnog in het andere eten komen. Maareh.. de kans op een besmetting is maar heel erg klein hoor. Fijne avond en eet smakelijk
inderdaad.. Ik heb ook lekker ge-BBQ-t.. Alleen even extra opletten met het gebruik van je eigen bestek voor rauw vlees.. En het moet natuurlijk goed doorbakken zijn..
Hoi Dames Bedankt voor jullie antwoorden nu ken ik met een gerust hart gewoon lekker genieten van de BBQ hihihi BEDANKT Gr Citta