Hoi allemaal ! Ik ben een tijd lang niet op dit forum geweest, maar nu dus wel weer Ik ben 12mei gestopt met de pil, en nu is het maar afwachten waneer het raak is, ik ga niks plannen, maar als het komt, dan zijn we er super blij mee natuurlijk ( liever nu dan morgen nog hihi ) Nah goed, ik ben zaterdag met mn vriend naar bed geweest, en we hebben niks gebruikt... Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik nu al gelijk zwanger ben. ( Stiekem hopen we van wel, maar denk niet dat het in 1x raak zal zijn ) Maar vanaf waneer kan ik testen? of moet ik wachten tot ik ongi word ( of juist niet ongi word ) Ik vind het wel allemaal erg spannend Ik houd jullie op de hoogte Liefs, Mij
Hey meid! Leuk dat jullie voor een kindje gaan hoor! Je moet met testen inderdaad wachten tot de dag waarom je eigenlijk ongesteld had moeten worden, helaas.... Veel geluld voor nodig! En hoe lang ervoor nodig is is toch niets over te zeggen, de een moet een half jaar ontpillen en de andere raakt door de pil heen zwanger... In ieder geval veel succes ermee en hopelijk is het snel raak! Groetjes Cossy
Spannend hoor. Tja, zwanger worden stelt je geduld op de proef. Geduld voor je eisprong, geduld voor het testen, geduld voor het ontpillen. Bereid je maar voor Ik hoop voor je dat het snel raak is! liefs mara
dus je hebt besloten het toch te doen ondanks je vorige topics? mag ik vragen waarom? bedoel het niet verkeerd hoor maar vond het wel knap van je dat je besloot te wachten vanwege de situatie dus vandaar mijn vraag
Hoi Lauraatje ! Ik heb inderdaad toch besloten om voor een kindje te gaan ( en dat wil niet zeggen dat ik het allemaal ga plannen, als het komt, dan komt het ) Vanaf de tijd dat ik besloten had er niet voor te gaan voelde ik me toch niet prettig, ik kreeg spijt van mijn besluit en het voelde gewoon niet goed. Mijn vriend werkt inmiddels fulltime, en we zijn ingeschreven voor een paar huisjes, het is alleen nog afwachten tot we iets horen natuurlijk Als je verder nog iets wilt weten dan hoor ik het wel ! Liefs van mij
thanx voor je uitleg! ik snap je wel hoor hoor.. een kinderwens kan heel sterk zijn! nou hopelijk hebben jullie gauw een huisje en dat alle puzzelstukjes in elkaar zullen vallen.. veel klusplezier
Hoi Hoi ! Kon het niet laten om gister te testen .. hij gaf negatief aan .. maargoed, had het ook wel beetje verwacht aangezien ik nog niet echt lang van de pil af ben! Maar wie weet, het kan ook gewoon zo zijn dat ik te vroeg heb getest ( wat ook wel zo is ) en alsnog positief aangeeft Maar ik ga er vanuit dat het niet zo is ! we gaan gewoon door met klussen Lief, Mij
Meid, als je 12 mei met de pil bent gestopt.. Heb je rond 15 mei je onttrekkingsbloeding gehad neem ik aan? Als je dan heel veel mazzel hebt.. En netjes een cyclus van 28 dagen hebt.. Heb je pas de 29e een eisprong gehad, en dan zou je 12 juni pas je NOD hebben..! Nu testen is echt zonde van je geld, ik zou er voorlopig even afblijven! Persoonlijk zou ik zo'n eerste cyclus na de pil pas testen na 35 dagen, dus een week 'overtijd' uitgaande van een normale cyclus, gewoon om jezelf een teleurstelling te besparen.. Maar anyway, ik duim wel voor je hoor! Liefs Esther
Ja volgens mij kan de test nu echt nog no way positief zijn, al ben je zwanger van een drieling hahaha! Gewoon over een tijdje nog eens testen! Ik hoop voor je mee! Groetjes Cossy
je weet toch nooit op welke dag je zwanger bent geraakt? @angel01ok al zou je al zwanger zijn dan geeft ie het nu nog niet aan.. soms niet eens met 1 dag overtijd... het is idd zonde van het geld om nu al te testen
de verloskundige zegt een datum dat je uitgerekend bent dan kan je zien wanneer je zwanger bent geworden zoals ik was 10 dec uitgerekend en dan ga je kijken samen met de verloskundige plus internet als dat overheenkomt met elkaar en dat was bij mij 5 maart en toen wat ik ook ongesteld die dag me eerste ongesteldheids dag van die maand hopelijk zo genoeg info
De datum die zij voor je uitrekenen komt lang niet altijd overeen met de datum waarom je echt zwanger bent geworden hoor, dus voor hetzelfde geld ben je een week voordat je ongesteld werd zwanger geworden. De datum waarop zij je uitrekenen klopt ook niet altijd precies. Ik denk dus dat je op zn minst een week eerder zwanger bent geworden, en dat het bevruchte eitje er dan misschien iets langer over heeft gedaan om 'de weg te vinden'. Ik weet overigens wel precies wanneer ik zwanger ben geworden, maar dat kunt je alleen zeker weten als je maar 1 keer sext in die tijd hahaha!
@cossy: haha ja zo weet je het in elk geval zeker.. maar ik dacht ook idd al dat het niet met zekerheid is wat je uitgerekende datum is
ik wist ook wel dat die negatief zou aangeven, maar kon het gewoon niet laten om te testen hihi. Maarja, ik hoop dat ik alsnog zwanger ben maar ik heb geen klachten ofniks, mja niet iedereen heeft dat he Over 9 dagen mag ik testen Liefs
Nou even Off-topic zeg maar ik weet ook precies waneer ik zwanger ben geraakt hahaha Dat was namelijk de enige keer in 7 jaar dat ik mijn pil uitgespuugd heb hihi 14 November 2006 WHOEIIII! Okee nu weer On-Topic... Ik zou ook echt niet al gaan testen hoor echt zonde van je centen koop er liever een leuk lingeriesetje voor leuk voor manlief hihi Ik duim voor je!