Hoi Hoi! Ik ben zwanger! In ronde 5 na 3e miskraam! Ik ben zo blij, maar ook zo bang, ik wil niet nogmaals een miskraam meemaken! Ik ga echt zoveel mogelijk proberen te genieten!
Hoi Lola, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jeetje, heb je al 3 x een miskraam gehad? Ik ben nu weer zwanger na 2 miskramen dus ik weet een beetje hoe je je voelt! Ik denk er maar aan dat er meer zwangerschappen goed gaan dan in een miskraam eindigen. Mag je eerder voor een echo? Ik mag a.s. dinsdag al. Dan ben ik 6 weken en 1 dag. Hartje zal (nog) niet te zien zijn maar ze kunnen in ieder geval zien of het op de goede plek zit. Groetjes, Dora
Dank jullie meiden! Dora: ja onzekere tijden zij het dan he?! Ik mag idd ook eerder naar de gyn, ik mag om de week komen! Ik ga morgen even bellen!
Lola, Geweldig nieuws meis, Van harte! Ik ga heel hard voor je duimen meid dat het nu wel goed mag gaan. liefs bahar
Lola gefeliciteerd en ik hoop dat het deze keer helemaal goed zal gaan en dat je een gezond kindje krijgt in december!
Lola, FANTASTISCH nieuws meid! VAn harte gefeliciteerd! Probeer te genieten, het gaat helemaal goed komen nu!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb 2 vroege miskramen gehad en kijk mijn banner! T gaat nu helemaal super! Probeer te genieten meid! Ik herken de angst, maar zoals je ziet kan het ook goed gaan! Liefs