Lieve Lola, Wat een fantastisch heerlijk nieuws wat ik lees zo op de vroege zaterdagochtend. Ik ben superblij voor je en duim voor je! Liefs AA
Dank jullie meiden! Aangezien er zoveel Lieve dames aan het duimen zijn, moet het nu wel goed bljven gaan he?! hihi! Ik ben zooo blij! Liefs
Nogmaals gefeliciteerd en dat je nu mag genieten van een zorgeloze zwangerschap om over 35-36 weken een prachtkindje op de wereld te mogen zetten...! Liefs, Kweenie
lola wat goed alweer zwanger van haarte meid en ik hoop voor je dat het deze keer wel goed mag gaan. xxx Joyce
van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat je over 8 maanden een mooi wondertje in je handen mag houden! Liefs, Paula
Lola van harte meid! Ik duim keihard voor je dat het deze keer goed blijft gaan . Het is je gegunt hoor. Liefs Dayenne
hey meissie kei gefeliciteer en ook voor je mannetje ik gun het jullie van harte. heb 1 mk gehad maar snap jou wel een beetje . je sterretjes waken over dit kerst kindje.< probeer er toch van te genieten. groetjes joyce en ukkie
Gefeliciteerd, zal voor je duimen. Las in het 9 maanden magazine van een vrouw die na 5 miskramen gewoon een gezond kind had gekregen. Dus dat kan jij ook! Succes , liefs Elba
Leuk lola! Volgens mij had je eerst een ander plaatje, maar herken je naam nog vande vorige NODlijsten. Gefeliciteerd, ik duim voor je dat alles goed mag gaan!