*oeps* ik heb net een cake gebakken en nadat ik klaar was heerlijk de lepels afgelikt... Maar nadat ik klaar was bedacht ik me dat er dus rauwe eieren in zitten...hoe gevaarlijk is dat??
T zal vast wel meevallen, het is niet alleen maar rauw ei. Gewoon niet nog m x doen en proberen je niet te druk te maken.
Oeps ... Hier ook tijdens mijn tweede zwangerschap gehad met een taartje met rauw ei erin verwerkt... Mijn vk zei toen ook dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Er is zo'n ienimienikans dat er wat door kan gebeuren. Als je maar niet iedere dag rauwe eieren binnenkrijgt. Fijn dat je er wel ff van genoten hebt
Ach... Dat heb ik nu al 2 keer gehad... En per ongeluk een bonbon met alcohol gegeten.. En waarschijnlijk weet ik veel wat nog meer... Voor zo'n kleine hoeveelheid, hoef je je geen zorgen te maken zegt men... Zolang je het maar niet elke dag gaat doen Al is het wel lekker. .... :-D
Oh dat heb ik vorige week ook gehad, dacht achteraf oeps! Nou ja er is niks gebeurd en het zou wel heel erg zijn als er meteen iets zou gebeuren als je iets van de ''regels'' je niet aan zou houden.