Hallo! Zijn er ook lotgenoten die een tarwe-allergie hebben? Zo aan het begin van de zwangerschap zijn mijn darmen nu weer helemaal in de war. Van zware harde ontlasting naar diarree en weer terug. Zijn jullie bepaalde dingen meer gaan eten? En dingen juist meer gaan vermijden?
ik zag je stukje staan en ik voel helemaal met je mee. Ik heb een gluten allergie en nu ik zwanger ben lijkt het wel of ik er meer last van heb. Ik probeer in de avond niet teveel te eten en geen kolydraten en dat helpt wel iets. Maar verder ben ik er nog niet uit helaas. Ik hoop dat wij elkaar door de zwangerschap heen kunnen steunen. Ben je ook erg misselijk? Ik namelijk wel.
Wat fijn dat iemand zich hierin herkent. Ik heb laatst Manna Vijgen gekocht (verkrijgbaar bij De tuinen)... dat is voor mij op dit het wondermiddeltje om de verstopping te voorkomen. De misselijkheid wordt bij mij steeds erger... ik vind het ook lastig om een beetje een vol gevoel te krijgen. Dat had ik altijd al een beetje, maar nu nog erger. Van glutenvrij brood krijg ik bijvoorbeeld geen gevuld gevoel. Kwark weer wel, maar dat is ook weer zo snel verteerd. Ik ga toch proberen om een afspraak te krijgen bij een diƫtiste. Eens zien of die nog tips heeft.