Hoi allemaal, Wij zijn nu in ronde 9 voor baby 3. Ik ben 38 dus ben mij daar al vrij bewust van qua vruchtbaarheid. Normaal gesproken is mijn eisprong op dag 14/15 en duurt mijn cyclus 28/29 dagen. Sinds mijn hormoonspiraal eruit gehaald is in september 2023 is mijn cyclus netjes op tijd al kan het altijd anders worden. Het enige vervelende is dat ik elke maand drie dagen van te voren al spotting heb. Mijn nod dag zou vandaag moeten zijn. Afgelopen zondag de 16e had ik wat spotting ‘s avonds, maandag weer, gister niks en vandaag echt heel minimaal.. alleen als ik het papiertje wat naar binnen doe zeg maar. Ik voel zoals altijd wel wat druk/trekkerig gevoel.. Dus er komt iets aan.. hopelijk een baby haha Mijn temperatuurkaartje is ook heel anders dan normaal. Heeft iemand iets soortgelijks, tips of ideeën? alvast bedankt!
Je tempt niet rectaal vermoed ik zo. En wellicht ook niet volgens de strikte regels? Ik vind het namelijk een erg onduidelijk kaartje en kan er ook geen eisprong in ontdekken. Ik zou gewoon over een dag of 2-3 opnieuw testen.