Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Zo voel ik me de hele dag! Ik ben zooooo moe!!! Heeft iemand de gouden tip voor me? Ik heb ook best een druk schema dus daar kan het ook aan liggen. Onze dochter is elke ochtend rond 7 half 8 wakker (dus dat valt mee) Ik werk 3 a 4 dagen in de week dan werk ik van 3 tot ongeveer 12/half 1 (avond) Daarbij ben ik met mijn zus bezig met het opstarten van ons eigen winkel en onderhoud ik onze webwinkel. Natuurlijk het huishouden, boodschappen en sociale contacten. Mijn dochter slaapt s'middags nog dus soms probeer ik ook even te gaan liggen maar dat kan niet altijd. Vriend probeert ook wel het een en ander over te nemen in het huishouden maar jullie weten hoe wij vrouwen zijn he Ik hoop dat de vermoeidheid snel afneemt en ik weer gewoon mijn dagelijkse leventje kan oppakken Bedankt voor het lezen van mijn klaagzang
Hier ook! Bij ons helpen de supradyn bruistabletten. Ik weet niet of het echt werkt of het tussen m'n oren zit maar ik heb weer wat meer energie.
Iets rustiger aan doen, je bent een tweede mens aan het creëren in je lijf. Dat kost energie. Hier met elk trimester weer een aantal stappen terug moeten doen. Het is niet leuk, maar de baby kan tenminste groeien als ik niet de energie opmaak die hij nodig heeft.
Pffff doe mij ook een vrachtwagen met energie. Wacht maar tot je in je laatste trimester zit. De laatste loodjes zijn zoooooo zwaar. Ik kan niks meer. Om depri van te worden Ik kan je echt adviseren om alles te doen en af te maken vóórdat je 32 weken zwanger bent
even afwachten, hier kwam de energie weer een beetje terug vanaf 13 weken ongeveer. Alleen nu harde buiken voor teruggekregen, wat me ook weer aardig wat energie kost. Grr! Maar als het goed is wordt de vermoeidheid vanzelf minder!
Ik ben ook weer net zo bekaf als in het begin.. echt tips heb ik niet, inderdaad in de middag even liggen.. mijn moeder zei altijd: slaap je niet, dan rust je toch.. daar hou ik maar aan vast sterkte, het wordt wel weer wat beter!
Whoa! Ik zie dat jij al overtijd loopt. Dat lijkt me zo frustrerend. Ik tel de dagen af. Jij zal het helemaal spuugzat zijn
Hihihi! Heb zo m'n momenten ja Maar morgen voor de tweede keer strippen en (als de kleine dan niet komt) donderdag afspraak in het ziekenhuis om af te spreken wanneer ze m'n vliezen gaan breken. (Heb nu 3 cm ontsluiting) Hoop op vrijdag of zaterdag, anders na het weekend. Gelukkig is er licht aan het einde van de tunnel Jij succes met de laatste loodjes maar blijf wel genieten hoor, hoe moeilijk dat ook is soms